دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 May 2024
 
۰

جنایات در غزه لکه ننگ ابدی بر پیشانی حامیان رژیم اسراییل

يکشنبه ۱۲ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۵۸
کد مطلب: 875171
سخنگوی وزارت امورخارجه تاکید کرد: ممانعت فوری از استمرار جنایات رژیم صهیونیستی و پیگرد حقوقی و قضایی جنایتکاران صهیونیست، مسئولیت قطعی مجامع و نهادهای بین‌المللی و مطالبه افکار عمومی جهان است.
توئیت اعتراضی سخنگوی وزارت خارجه ایران
به گزارش جهان نيوز، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه در پیامی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: جنایات جنگی هولناک صهیونیست‌ها در نوار غزه در مقابل چشم جهانیان ادامه دارد!

در ادامه این پیام آمده است: بمباران چادرهای آوارگان فلسطینی در محیط بیمارستان شهدای الاقصی در دیرالبلح که به شهادت و زخمی شدن جمع زیادی از فلسطینی‌ها منجر شد، جدیدترین جنایت رژیم کودک‌کُش اسرائیل است که همه قوانین و مقررات بین‌المللی را به سُخره گرفته است.

سخنگوی وزارت امورخارجه در پیام خود آورده است: ممانعت فوری از استمرار این جنایات و پیگرد حقوقی و قضایی جنایتکاران صهیونیست، مسئولیت قطعی مجامع و نهادهای بین‌المللی و مطالبه افکار عمومی جهان است.

کنعانی در پیام خود تاکید کرد: جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه ساکنان تحت محاصره نوار غزه، لکّه ننگ ابدی و پاک نشدنی بر پیشانی حامیان ریاکار آن است.
https://jahannews.com/vdcgun97qak9uq4.rpra.html
jahannews.com/vdcgun97qak9uq4.rpra.html
برچسب ها: ناصر کنعانی
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *