شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰
همه دعوتید؛

برای حضور در محفل قرآنی امام حسنی‌ها،چگونه به ورزشگاه آزادی برویم؟

دوشنبه ۶ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۵۷
کد مطلب: 874803
همانطور که انتظار می‌رود برای رفتن به ورزشگاه آزادی سرویس‌های حمل‌ونقل عمومی در دسترس هستند، بدیهی‌ست که در صورت تمایل با ماشین شخصی هم می‌توانید به استادیوم آزادی بروید.
مسیر حضور در محفل امام حسنی‌ها در آزادی
به گزارش جهان نيوز، همزمان با میلاد باسعادت امام حسن مجتبی (ع)، بزرگترین اجتماع قرآنی در استادیوم آزادی با عنوان «محفل قرآنی امام حسنی‌ها» برگزار خواهد شد. اجتماع بزرگ محفل امام حسنی‌ها فردا سه شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۳ از ساعت ۱۵:۳۰ الی ۱۷ با حضور پرشور خانواده‌ها در مجموعه ورزشی آزادی برگزار می‌شود.

همانطور که انتظار می‌رود برای رفتن به ورزشگاه آزادی سرویس‌های حمل‌ونقل عمومی در دسترس هستند. بدیهی‌ست که در صورت تمایل با ماشین شخصی هم می‌توانید به استادیوم آزادی بروید.

استادیوم آزادی با ماشین شخصی
از جایی که هستید خود را به اتوبان تهران کرج برسانید. از آنجا بزرگراه شیخ فضل‌الله نوری بروید و مسیر خود را در بلوار استادیوم آزادی پیش ببرید.

چطور با اتوبوس به ورزشگاه آزادی برویم؟
برای رفتن به ورزشگاه آزادی می‌توانید از سرویس‌های حمل و نقل عمومی استفاده کنید.

اگر می‌خواهید با اتوبوس به محفل قرآنی امام حسنی‌ها بروید باید قدری هم پیاده روی کنید. در فاصله‌ای نه چندان نزدیک از درب غربی ورزشگاه یک ایستگاه اتوبوس وجود دارد. نزدیکترین ایستگاه اتوبوس به این مکان، ایستگاه اتوبوس مترو استادیوم است که دسترسی به این مکان را آسان‌تر می‌کند. ایستگاه اتوبوس پارک مریم، ایستگاه اتوبوس هلیکوپتر سازی و ایستگاه اتوبوس صنایع هوایی از دیگر ایستگاه‌های نزدیک به ورزشگاه آزادی هستند.

چطور با مترو به ورزشگاه آزادی برویم؟
اگر می‌خواهید با مترو به محفل قرآنی امام حسنی‌ها بروید می‌توانید از خط ۵ مترو استفاده کنید. ایستگاه ورزشگاه آزادی بین دو ایستگاه ارم سبز و چیتگر قرار دارد. این ایستگاه در ضلع جنوبی ورزشگاه آزادی واقع شده و تقریباً ۹۰۰ متر با آن فاصله دارد.

ایستگاه اتوبوس مترو ورزشگاه آزادی و پایانه تاکسی استادیوم آزادی در مجاورت مترو استادیوم آزادی قرار دارند.
https://jahannews.com/vdchvkn6x23nq6d.tft2.html
jahannews.com/vdchvkn6x23nq6d.tft2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *