چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 1 May 2024
 
۰

پرشکست‌ترین سپاهان تاریخ

شنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۱۷
کد مطلب: 872941
سپاهان اصفهان مقابل پیکان متحمل ششمین شکست لیگ برتری خود شد تا تیمی که بیشترین سهمیه تیم ملی را داشت، شرایط نامناسبی داشته باشد.
پرشکست‌ترین سپاهان تاریخ
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، سپاهان در لیگ برتر ۶ شکست را متحمل شده و در لیگ قهرمانان آسیا هم چهار شکست مقابل الهلال و الاتحاد عربستان داشت هرچند که یکی از شکست‌های آسیایی این تیم مقابل الاتحاد به خاطر حاضر نشدن نماینده عربستان در میدان بود.

با این حال روند شکست‌ها و ناکامی‌های سپاهان همچنان در لیگ برتر فوتبال ایران ادامه دارد و این تیم به شکل عجیبی به پیکان هم در خود اصفهان باخت.

شاگردان مورایس هنوز دو بازی عقب افتاده دارند و به همین دلیل به آینده لیگ برتر امیدوارند اما کمتر به خاطر داریم که نماینده محبوب و پرطرفدار اصفهان این همه شکست را در پرونده داشته باشد.

تحمل ۱۰ باخت آسیایی و داخلی قطعاً برازنده تیم خوبی چون سپاهان نیست به خصوص اگر بدانیم که این تیم مهره‌های بسیار خوبی دارد و در تیم ملی هم از سهمیه زیادی برخوردار است.

در پایان بازی تیم‌های سپاهان و پیکان هواداران اصفهانی شعارهایی را علیه نیکفر سرپرست مدیرعاملی سپاهان سر دادند و این مدیر استعفا کرد اما به نظر می‌رسد سپاهان مشکلات فنی حل نشده ای هم دارد که مربوط به مورایس و بازیکنان این تیم می شود.
https://jahannews.com/vdci5ravzt1ay32.cbct.html
jahannews.com/vdci5ravzt1ay32.cbct.html
برچسب ها: سپاهان
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *