دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 May 2024
 
۰
۵

دور دور کردنی که پایان مرگباری داشت

سه شنبه ۸ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۰۴:۴۴
کد مطلب: 871439
دو پسر و یک دختر جوان سوار بر خودروی ۲۰۶ شدند تا در خیابان چرخی بزنند و به تفریح بپردازند اما تفریح آنها پایان دردناکی داشت و به مرگ دو نفر از آنها ختم شد.
دور دور کردنی که پایان مرگباری داشت
به گزارش جهان نيوز به نقل از همشهری آنلاین، ساعت ۲ بامداد پنجشنبه سوم اسفند ماه به قاضی امیر حسین علیمردان بازپرس جنایی تهران خبر رسید که دو پسر جوان در جریان یک تصادف مرموز جانشان را از دست داده اند. به دستور بازپرس جنایی، تحقیقات در این باره آغاز شد.

بررسی های اولیه حاکی از آن بود که دو پسر جوان به همراه دختری سوار بر خودروی پژو ۲۰۶ بودند. این ۳ نفر که به نظر می رسید حالت طبیعی و نرمال نداشتند، در خیابان با سرعت بالایی در حال حرکت بودند. آنها در خیابان های شمال شرقی پایتخت با سرعت بالا در حال حرکت بودند که ناگهان در اتوبان امام علی تعادلشان را از دست داده و با یک خودروی پژو ۴۰۵ برخورد کردند.

در این حادثه هرچند راننده ۴۰۵ جان سالم به در برد و آسیب جدی ندید اما سرنشینان ۲۰۶ به شدت آسیب دیدند. دقایقی بعد وقتی اورژانس با تماس شاهدان تصادف در محل حادثه حضوریافت مشخص که دو پسر جوانی که سوار بر ۲۰۶ بودند جان باخته اند. اما دختر جوان که سرنشین سوم ۲۰۶ بود زنده مانده که توسط اورژانس به بیمارستان انتقال یافت.

تحقیقات اولیه نشان داده که سرنشینان ۲۰۶ قصد تفریح و دور دور کردن در خیابان ها را داشتند و با سرعت بالا در حال حرکت بودند که چنین حادثه مرگباری رقم خورده است با این وجود تحقیقات بیشتر تا زمان بهبودی دختر جوان ادامه دارد. از سوی دیگر اجساد دو پسر جان باخته به دستور بازپرس جنایی به پزشکی قانونی منتقل شده است.
https://jahannews.com/vdcjtveohuqeaxz.fsfu.html
jahannews.com/vdcjtveohuqeaxz.fsfu.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
عاقبت شرب خمر(مستی) با سرعت بالا همین است
رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
مست بودن يا مواد مخدر مصرف كرده بودند
واي بحال پدر و مادرشان !!!
Iran, Islamic Republic of
ضمن ابراز تاسف عميق و همدردي صميمانه با خانواده هاي حادثه ديدگان .
جواناني كه خود را با پول خانواده در رفاه بي قيد و شرط مي بينند تنها مقصر حوادث اينچنيني نيستند، آن پدر و مادري كه جوان خود را با پول و امكانات و بدون قيد و بند زندگي سالم و اخلاقي در جامعه رها مي كنند نيز مقصر هستند.
Iran, Islamic Republic of
رعايت اخلاق ديني و پرهيز از لذايذ زودگذر ، شايد در وهله اول در نظر برخي جوانان و خانواده هاي مرفه اعتنايي به آن نشود. ولي در نهايت نجات بخش آدمها از حوادث و عاقبت بخيري به همراه دارد.
Iran, Islamic Republic of
قوانین سخت گیرانه در خصوص رانندگی خطر ناک میتونه این حوادث رو کم کنه
البته چون الان آزادی هست بهتر مثل حجاب جرایم رانندگی حذف بشه
مردم حق انتخاب داشته باشند
یا درست رانندگی کنند یا بمیرند یا بکشندو ..