سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰
۲

پرسپولیس به دنبال جذب دروازه‌بان جدید

شنبه ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۳۲
کد مطلب: 870509
اشتباه تاثیرگذار دروازه بان تیم ملی ایران در شکست اخیر پرسپولیس جایگاه همیشگی او را متزلزل کرد.
پرسپولیس به دنبال جذب دروازه‌بان جدید
به گزارش جهان نيوز به نقل از مهر، تیم فوتبال پرسپولیس در حالی تن به شکست یک بر صفر مقابل آلومینیوم اراک در هفته شانزدهم لیگ برتر داد که اشتباه علیرضا بیرانوند در خروج از دروازه باعث گل خوردن این تیم و تحمل باختی دیگر شد.

علیرضا بیرانوند دروازه‌بان ملی پوش پرسپولیس که در جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا هم عملکردی مطلوب نداشت چند روزی را به استراحت و گرفتن جشن تولد برای دخترش در جزیره کیش پرداخت تا تنها با دوجلسه تمرین درون دروازه بایستد.

شکست غیر منتظره سرخپوشان با گل بدی که بیرانوند دریافت کرد کادر فنی و مدیریت باشگاه را مطمئن از جذب گلر دوم قابل اطمینان کرد. اشتباهات بالای بیرانوند در فصل جاری و نبود جانشین برای او باعث شده تا رضا درویش جستجوی خود برای جذب گلر مناسب را آغاز کند.

شاید بیرانوند با احساس خطر نسبت به نیمکت نشینی در پرسپولیس و در پی آن از دست دادن شماره یک تیم ملی ایران عملکرد قابل قبول تری را در ادامه فصل جاری لیگ برتر پیدا کند.
 
https://jahannews.com/vdcgzz97yak9un4.rpra.html
jahannews.com/vdcgzz97yak9un4.rpra.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
بیرون انداختن بیرانوند نه تنها خواسته طزفدارن هست بلکه برگردن تمام پولی که از بیت المال بهش دادن هست اجرای شود
سید حسین
Iran, Islamic Republic of
تا درگیر اسم ستاره های کاغذی هستیم نه تیم ملی و نه باشگاهها موفق نمیشوند.