يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 5 May 2024
 
۰

انتخابات در تهران الکترونیکی برگزار می‌شود؟

شنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۰۰
کد مطلب: 868872
معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران گفت: براساس تصمیم شورای نگهبان انتخابات الکترونیکی در تهران نخواهیم داشت.
انتخابات در تهران الکترونیکی برگزار می‌شود؟
به گزارش جهان نيوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، سید عباس جوهری سرپرست معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران گفت: ۶ هزار و ۸۱۱ شعبه رای برای انتخابات داریم. تمهیدات دیگری در بحث شعب سیار نیز مدنظر قرار گرفته است.

وی درباره الکترونیکی شدن انتخابات گفت: ما آمادگی اجرای برگزاری انتخابات الکترونیکی داشتیم، اما براساس تصمیم شورای نگهبان انتخابات الکترونیکی در تهران نخواهیم داشت.

جوهری با بیان اینکه در تهران حدود ۱۲ هزار و ۵۳۷ نفر برای شرکت در انتخابات پیش ثبت نام کردند که نسبت به دوره قبل رشد ۳ برابری داشت، گفت: ۶ هزار و ۲۷۱ نفر از این تعداد ثبت نام شان نهایی شد که رشد ۶۶ درصدی نسبت به دوره قبل را شاهد بودیم.

معاون اجتماعی سیاسی استاندار تهران گفت: ۸۲ درصد از این‌ها تاییدیه هیات اجرایی را دریافت کرده و ۷ درصد عدم تایید را دریافت کرده اند و بخشی هم عدم احراز گرفتند که این آمار نیز نسبت به دوره قبل رشد قابل توجهی داشت. تا ۳۰ بهمن آمار نهایی اطلاع رسانی می‌شود. در انتخابات خبرگان نیز اسامی ۲۸ نفر تایید شد و افرادی که تائید صلاحیت نشدند فرصت اعتراض دارند.

جوهری گفت: در شهر‌های قم، رشت، خمام، آبادان و ملایر فرآیند‌های اخذ رای و شمارش آرا بصورت الکترونیکی انجام می‌شود.
https://jahannews.com/vdcgu797xak9374.rpra.html
jahannews.com/vdcgu797xak9374.rpra.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *