چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 1 May 2024
 
۰
۳

مقابله پدافندی ارتش سوریه با حملات صهیونیست‌ها به حومه جنوبی دمشق

دوشنبه ۹ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۴۹
کد مطلب: 868212
رژیم صهیونیستی در تجاوزی جدید نقطه‌ای را در دمشق هدف حمله قرار داده که در پی آن، تعدادی شهید و مجروح شده‌اند.
حمله هوایی اسرائیل به جنوب دمشق
به گزارش جهان نيوز به نقل از ایسنا، بر اساس اطلاعات اولیه، رژیم صهیونیستی با شلیک تعدادی موشک از جولان اشغالی برخی پایگاه‌ها در اطراف منطقه زینبیه را هدف قرار داد، اما سامانه‌های ارتش سوریه بیشتر موشک‌ها را قبل از اصابت به اهداف منهدم کردند.

به گزارش خبرنگار اسپوتنیک، منابع اعلام کردند سامانه‌های دفاع هوایی با اهداف متخاصم در آسمان دمشق و اطراف آن مقابله کردند.

پیشتر منابع اعلام کردند صدای انفجاری در اطراف منطقه زینبیه در جنوب دمشق شنیده شد.
 
خبرنگار صابرین نیوز در دمشق در این باره اعلام کرد: دشمن صهیونیستی به اهدافی در مزارع میان شهرک‌های «عقربا» و زینبیه در جنوب دمشق حمله کرده است.

خبرنگار شبکه المیادین در دمشق نیز در این باره اعلام کرد که رژیم صهیونیستی با سه موشک یک مزرعه در اطراف زینبیه دمشق را هدف قرار داده است.

شهادت ۲ تن در حمله اسرائیل به دمشق
خبرنگار صداوسیما نیز در این باره گفت: در حمله به زینبیه دمشق ۲ تن به شهادت رسیدند و شماری مجروح شدند.
سفیر ایران در سوریه: به مراکز ایرانی در سوریه هیچ حمله‌ای نشده است
بر اساس گزارش فارس، «حسین اکبری» سفیر جمهوری اسلامی ایران در سوریه، عصر امروز (دوشنبه)، به ادعای برخی از رسانه‌ها درباره حمله به یک مرکز مستشاری ایران در دمشق واکنش نشان داد.

وزارت دفاع سوریه، بعدازظهر امروز، اعلام کرد رژیم صهیونیستی در تجاوزی جدید نقطه‌ای را در دمشق هدف حمله قرار داده که در پی آن، تعدادی شهید و مجروح شده‌اند. به دنبال این حمله، برخی منابع مدعی شدند که یک مرکز مستشاری ایران در سوریه مورد حمله قرار گرفته است.

سفیر جمهوری اسلامی ایران در واکنش به این ادعا در حساب کاربری خود در شبکه ایکس نوشت: «در حمله امروز جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به حاشیه جنوبی شهر دمشق هیچ مرکز مستشاری جمهوری اسلامی ایران هدف قرار نگرفته است».

اکبری در ادامه اضافه کرد: «همچنین از میان شهروندان یا مستشاران ایرانی کسی به شهادت نرسیده است ؛ حملات کور صهیونیست‌ها خللی در عزم محور مقاومت ایجاد نمی‌کند».
https://jahannews.com/vdcezv8vwjh8pwi.b9bj.html
jahannews.com/vdcezv8vwjh8pwi.b9bj.html
برچسب ها: سوریه دمشق
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
پس سوری ها چه غلطی می کنند فقط تماشا می کنند؟:چرا پاسخ نمی دهند
Iran, Islamic Republic of
نژادشان با نژاد یمنیها متفاوت است عرب داریم تا عرب .
Iran, Islamic Republic of
واقعا اگر کسی خبر داره که چرا سوریه پاسخ نمیده این را توضیح بدهد ما آگاه شویم .