شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

کاهش شمار مجروحان حادثه تروریستی کرمان

پنجشنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۰۹
کد مطلب: 867711
رییس اورژانس کرمان با اشاره به اینکه تعداد کل مجروحان حادثه تروریستی کرمان ۲۸۴ نفر بوده است گفت: تا ساعت ۶ صبح امروز (پنجشنبه) تعداد مجروحان بستری در بیمارستان‌های این شهر به ۱۲ نفر کاهش یافته است.
کاهش شمار مجروحان حادثه تروریستی کرمان
به گزارش جهان نيوز، سید محمد صابری در گفت‌ و گو با خبرنگاران: تعداد پنج نفر از مجروحان حادثه تروریستی کرمان در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند که چهار نفر تحت نظر و یک نفر به دستگاه وصل هستند.

وی با بیان اینکه چهار نفر از مجروحان حادثه تروریستی کرمان در سایر بخش های بیمارستانی بستری هستند ادامه داد: پنج نفر از مصدومان زن، ۲ نفر مرد و پنج نفر کودک زیر ۱۵ سال هستند.

رییس اورژانس کرمان اضافه کرد: سه مصدوم حمله تروریستی گلزار شهدای کرمان نیز بعد از مرخص شدن، مجدد به بیمارستان مراجعه کرده و به منظور انجام ادامه درمان بستری شده اند.

۲ انفجار تروریستی انتحاری عصر چهارشنبه ۱۳ دی ماه جاری در مسیر گلزار شهدای کرمان رخ داد که منجر به شهادت ۹۵ نفر از هموطنان‌ شد.
https://jahannews.com/vdchzqn6z23n-qd.tft2.html
jahannews.com/vdchzqn6z23n-qd.tft2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *