شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 4 May 2024
 
۰
۱

سرمایه‌گذار بزرگ آمریکایی: بایدن باید کنار برود

يکشنبه ۱ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۲۲
کد مطلب: 867171
سرمایه‌گذار میلیاردر آمریکایی نسبت به احتمال بالای شکست دموکرات‌ها در انتخابات ریاست‌جمهوری 2024 آمریکا تحت تاثیر حضور جوبایدن به عنوان نامزد اصلی این حزب هشدار داد.
سرمایه‌گذار بزرگ آمریکایی: بایدن باید کنار برود
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، یکی از مدیران صندوق‌های سرمایه‌گذاری آمریکا در اظهاراتی عنوان کرده که تردیدهای زیادی نسبت به پیروزی جوبایدن در انتخابات سال 2024 آمریکا وجود دارد و پیشنهاد داده که نامزد دیگری از جانب این حزب برای این رقابت‌های انتخاباتی معرفی شود.

«بیل آکمن» که یکی از حامیان اصلی حزب دموکرات در آمریکاست هشدار داده نامزدی جو بایدن می‌تواند عواقب بسیار بزرگی برای حزب دموکرات در انتخابات آتی به همراه داشته باشد و در پستی منتشر شده در شبکه اجتماعی ایکس عنوان کرده کاملا واضح است که «دونالد ترامپ» قرار است بایدن را در هم بکوبد.

وی در پیش‌بینی‌های خود عنوان کرده است که حزب دموکرات و جو بایدن به سمت یک قطار خراب حرکت می‌کنند و ما باید هر چه سریعتر این قطار را از ریل بیرون بکشیم. به گفته وی بهتر است بایدن برای جلوگیری از وقوع هر گونه بحران قریب الوقوعی با مهربانی راه را برای رهبری جدید باز کند.

وی در این رابطه نوشته است: اگر حزب دموکرات بخواهد شانسی برای معرفی نامزدی داشته باشد که بتواند با ترامپ رقابت کند، باید هر چه سریعتر از یک رقیب قوی و معتبر برای ریاست جمهوری استفاده کرده و بایدن را کنار بگذارد.

پیشنهاد آکمن برای معرفی نامزد جدید انتخاباتی، «دین فیلیپس» نماینده دموکرات از ایالت مینه سوتای آمریکاست که حمایت شدید آکمن را به دست آورده است.

آکمن در رابطه با فیلیپس عنوان کرده است: او فوق العاده باهوش است و در حوزه تجارت و سیاست بسیار با تجربه و موفق است و به عنوان فردی میانه رو محسوب می‌شود که هم برای رای‌دهندگان جمهوری‌خواه و هم برای دموکرات‌ها می‌تواند بسیار جذاب باشد.

پیشتر نیز آکمن در تاریخ ۱۳ ژانویه از فیلیپس حمایت کرده و اعلام کرد ۱ میلیون دلار برای حمایت از این سیاستمدار دموکرات آمریکایی هزینه می‌کند. این بزرگترین کمک مالی است که او تا به حال برای کسی که در انتخابات شرکت کرده است، هزینه می‌کند.

به اعتقاد وی دین فیلیپس می‌تواند رئیس‌جمهور بسیار برجسته و خوبی برای ایالات متحده آمریکا باشد. استدلال آکمن در انتقاد از بایدن و حمایت از فیلیپس، تحت تاثیر عملکرد ضعیف بایدن در جریان نظرسنجی‌های مختلف ملی در برابر دونالد ترامپ است و به اعتقاد وی این نظرسنجی ها با افزایش سن بایدن بدتر هم می‌شوند.
https://jahannews.com/vdchqqn6z23n-zd.tft2.html
jahannews.com/vdchqqn6z23n-zd.tft2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of

براي ما و جهان هركس از اين دو حزب انتخاب شود
در سرنوشت جهان تغيير حاصل نمي شود