سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰

پاسخ وزیر کشور به مطالبات برخط مردم

يکشنبه ۳ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۴۵
کد مطلب: 863751
وزیر کشور امروز با حضور در مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری به مطالبات برخط شهروندان پاسخ داد.
پاسخ وزیر کشور به مطالبات برخط مردم
به گزارش جهان نيوز، ظهر امروز سوم دی ماه وزیر کشور احمد وحیدی با حضور در مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری به مطالبات برخط شهروندان پاسخ داد.

در اولین تماس تلفنی این نشست، دهیار یکی از روستاهای بانه از استان کردستان مشکلات خود را مطرح کرد و درخواست‌هایی از وزیر کشور برای آبادانی بیشتر این منطقه داشت که وزیر کشور دستور پیگیری برای موضوعات آن منطقه را صادر کرد.

در تماس تلفنی بعدی یکی از شهروندان گراش درخواست تعیین محدوده جغرافیایی بین گراش و لار و ایجاد یک کمیته حقیقت یابی برای پیگیری این موضوع را داشت که وزیر کشور دستور داد معاون سیاسی وزارت کشور و استاندار فارس این درخواست را پیگیری کنند.

یکی دیگر از مطالبه کنندگان از روستاهای شهرستان دزفول تماس گرفت و درخواست پیگیری مشکلات روستا را داشت و وزیر کشور هم برای رسیدگی بیشتری این روستا دستور پیگیری به استاندار خوزستان را صادر کرد.

در ادامه این نشست یکی از رانندگان ون تاکسی از شهر همدان درخواست اسقاط ماشین‌های قدیمی ون تاکسی با ون تاکسی‌های جدید را داشت که وزیر کشور هم گفت: چندین دستگاه ون تاکسی جدید را به استان همدان فرستاده‌ایم و شرایط جدید را به شهردار آنجا ابلاغ می‌کنیم که بتوانید دستگاه‌های جدید ماشین را دریافت کنید.

پنجمین تماس از استان خوزستان بود و یکی از شهروندان یکی از بخش‌های شهر ماهشهر درخواست پیگیری و بحث شهرستان شدن بخش خود را داشت که وزیر کشور دستور بررسی ویژه این موضوع را ابلاغ کرد.

در تماس بعدی یکی از شهروندان سیستانی گلایه‌هایی مبنی بر جعل مدارک هویتی بعضی از اتباع خارجی که در این استان حضور دارند را مطرح کرد که وزیر کشور دستور پیگیری ویژه این موضوع به کمک سازمان ثبت احوال را ابلاغ کرد.

در ادامه یکی از شهروندان اردبیلی تماس گرفت و گفت طرح ارتقای شغلی آتش نشانان کل کشور را در نامه‌ای به سازمان امور استخدامی درخواست پیگیری این موضوع را داشتیم که وزیر کشور در پاسخ به این شهروند گفت به زودی این موضوع را پیگیری و در دستور کار قرار می‌دهیم.

در تماس بعدی یکی از شهروندان زاهدانی گلایه از صفوف طولانی بنزین و کمبود جایگاه بنزین در این شهرستان را داشت و وزیر کشور هم گفت: بنده هم پیگیری دستور چند جایگاه جدید را همین الان صادر کردم گرچه بیشتر به وزارت نفت این موضوع مربوط می‌شود ولی پیگیری این موضوع را در اولویت قرار می‌دهم.

در بخش پایانی این نشست حجت السلام احمد صالحی رییس مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری درباره بیانات اخیر رهبری درباره انتخابات گفت: وزارت کشور به عنوان یکی از دستگاه‌های مسئول در امر انتخابات شرایطی را محیا می‌کند که مردم با آرامش و در کمال امنیت در انتخابات شرکت کنند و گزینه‌های مطرح خود را برگزینند.

معتقدیم انتخابات صحنه مهمی از مشارکت مردم در اداره امور کشور است.

رییس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری در ادامه گفت: وزارت کشور در سطح گسترده‌ای از انتظارات و مطالبات را در برابر خود دارد چرا مه از موضوعات سیاسی و اجتماعی گرفته تا مسائل اقتصادی و امنیتی همگی به نوعی با این وزارتخانه ارتباط دارد و مردم نسبت به عملکرد این وزارتخانه چشم امید فراوانی دارد.

وی افزود: وزارت کشور با توجه به شرارت و توطئه‌هایی که علیه امنیت کشور وجود دارد مسوولیت خطیری دارد که امیدواریم بیش از پیش در این عرصه موفق عمل کرده چنانکه به امید و آرامش بیشتر مردم منجر شود
https://jahannews.com/vdchmxn6z23n-qd.tft2.html
jahannews.com/vdchmxn6z23n-qd.tft2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *