دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰
۱

عامل حمله و تخریب به سوپرمارکت‌ها دستگیر شد

دوشنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۱۰
کد مطلب: 862045
سازمان اطلاعات پلیس تهران از دستگیری یکی از اراذل سطح یک خبر داد که بعد از آزادی از زندان با وثیقه دست از اعمال مجرمانه و شرارت بر نداشته و دوباره دستگیر می‌شود.
عامل حمله و تخریب به سوپرمارکت‌ها دستگیر شد
به گزارش جهان نيوز، شرور سطح یک تهران و عامل حمله به سوپرمارکت در یکی از محلات جنوب تهران با تلاش مأموران سازمان اطلاعات پلیس تهران شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ سعید راستی در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: در پی آزادی با قرار وثیقه شرور سطح یک جنوب تهران و حضور در محله فلاح بعد از آزادی با قرار وثیقه از زندان گویا علی رغم چندین فقره دستگیری و زندان متنبه نشده و این‌بار به سراغ سوپر مارکت محل می رود و ضمن تخریب کالاهای موجود اقدام به ضرب و شتم فروشنده می کند و از محل متواری می گردد.

وی گفت: بررسی‌های سازمان اطلاعات پلیس تهران حاکیست این شرور ضمن تخریب و ضرب و جرح با تهدید و توهین شرارت در محل شهره است و چندین بار دستگیر و به زندان انتقال شده است که در پی این شرارت علی رغم فرار از بیم دستگیری مجدد با اقدامات و تعقیب و گریز تیم های عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران زمین‌گیر و پس از بازداشت مجدداً روانه زندان شد.

معاون عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران اعلام کرد: در پی تلاش پلیس برای تهیه مستندات شرارت وی در محل و بررسی دوربین‌های مداربسته محله اسنادی از دنبال کردن شهروندان با قمه از وی کشف و به بازپرس پرونده تحویل شد.
https://jahannews.com/vdcc0iq4p2bqex8.ala2.html
jahannews.com/vdcc0iq4p2bqex8.ala2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
احسنت