يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰

اجرای طرح ضربتی برای مقابله با اراذل و اوباش

يکشنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۳۴
کد مطلب: 859343
رئیس سازمان اطلاعات پلیس تهران از اجرای طرح ضربتی مقابله و مبارزه با اراذل و اوباش خبر داد.
اجرای طرح ضربتی برای مقابله با اراذل و اوباش
به گزارش جهان نيوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، سرهنگ پیام کاویانی رئیس سازمان اطلاعات پلیس تهران اظهار کرد: در راستای مطالبات و درخواست مردمی، اجرای طرح‌های اقتدار در برخورد با اراذل و اوباش با مشارکت رده‌های تخصصی و انتظامی در سطح شهر تهران اجرایی خواهد شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه اجرای این طرح در پاسخ به درخواست‌های مردمی در مبارزه با ناهنجاری‌های اجتماعی برنامه ریزی شده است تصریح کرد: در اجرای این طرح ضمن هماهنگی قضائی، تیم‌های تلفیقی همزمان به چند نقطه از مناطق آلوده، قهوه خانه‌ها و پارک‌های سطح شهر که اراذل و اوباش به عناوین متخلف در آنجا مبادرت به عرض اندام و ایجاد رعب و وحشت می‌کردند، اعزام می‌شوند.

وی تصریح کرد: پلیس هرگونه بی نظمی ونقض قانون وحقوق شهروندی را چشم پوشی نکرده و با مسببین و عاملان آن برابر قانون برخورد خواهد کرد.

سرهنگ کاویانی با بیان اینکه یکی از مطالبات جدی مردم از پلیس ودستگاه قضائی برخورد قاطع با برهم زنندگان نظم وامنیت عمومی می‌باشد، خاطر نشان کرد: به مردم این اطمینان را می‌دهیم در مراحل آتی این طرح ها، برخورد پلیس با اوباش، سخت، قاطع و اثر بخش خواهد بود.

رئیس سازمان اطلاعات پلیس تهران در پایان از شهروندان خواست تا ضمن همراهی با پلیس، گزارش‌های امنیتی و انتظامی خود را از طریق پل ارتباطی وسامانه پلیسی ۱۱۰ با پلیس در میان بگذارند.
https://jahannews.com/vdcjxheotuqeitz.fsfu.html
jahannews.com/vdcjxheotuqeitz.fsfu.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *