چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 15 May 2024
 
۰
۱

آغاز طرح نظارت بر بازار شب یلدا از فردا

يکشنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۰۲
کد مطلب: 861879
معاون بازرسی و نظارت اتاق اصناف ایران گفت: طرح نظارتی ویژه شب یلدا از ۲۰ آذر ماه آغاز و نظارت ویژه بر میوه فروشی‌ها، قنادی‌ها، آجیل فروشان و گل فروشی‌ها انجام می‌شود.
آغاز طرح نظارت بر بازار شب یلدا از فردا
به گزارش جهان نيوز، بهنام نیک منش معاون بازرسی و نظارت اتاق اصناف ایران در گفتگو با تسنیم اظهار داشت: طرح نظارتی ویژه شب یلدا از 20 آذر ماه آغاز و نظارت ویژه بر میوه فروشی‌ها، قنادی‌ها، آجیل فروشان و گل فروشی‌ها انجام می‌شود.

وی افزود: محصولات عرضه شده در شب یلدا قیمت مصوب ندارند و نرخ گذاری آنها براساس عرضه و تقاضا و نرخ متعارفی است که اتحادیه‌های مربوطه اعلام می‌کنند.

معاون بازرسی و نظارت اتاق اصناف ایران ادامه داد: نظارت بر بازار شب یلدا توسط بازرسان اتحادیه‌های مربوطه انجام و شکایت‌ها دریافت می‌شود.

وی در ارتباط با نحوه قیمت گذاری متعارف محصولات شب یلدا، گفت: با توجه به کیفیت آجیلی که فرشگاه‌ها  عرضه می‌کنند نرخ ها تعیین می‌شود؛ به طور مثال میزان پسته‌ای که در آجیل شب یلدا موجود است قیمت  را تعیین می‌کند.
https://jahannews.com/vdcguq97yak9374.rpra.html
jahannews.com/vdcguq97yak9374.rpra.html
برچسب ها: شب یلدا
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
نظارت تا خدایی ناکرده ارزانتر نفروشند...خخخخخخخخخخ