دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

لیست بهترین شهربازی های ایران که ارزش رفتن دارد؟

پنجشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۲۵
کد مطلب: 861645
شهربازی ها از جمله مکان های تفریحی و جذابی هستند که همواره عموم مردم توجه زیادی به آن ها دارند. همین امر موجب شده تا در سراسر کشور شهربازی های زیادی را دید که در دل خود بازی ها و سرگرمی های هیجان انگیزی را جای داده اند. برخی بر این باورند که تنها پایتخت کشور شهربازی های پیشرفته و مجهز دارد؛ در حالی که این باور کاملا اشتباه است. در ادامه این نوشتار قصد داریم تا به معرفی بهترین شهربازی های ایران بپردازیم که بازدید از آن ها خالی از لطف نیست. با ما همراه باشید.


بهترین شهربازی های ایران


در حال حاضر شهربازی ها میان مردم محبوبیت زیادی دارند؛ زیرا مکان هایی تفریحی برای گذراندن اوقات فراغت همراه با دوستان و خانواده هستند. ممکن است شما نیز تمایل زیادی به دیدن از بهترین شهربازی های کشور داشته باشید؛ اما آن ها را نشناسید. از بهترین شهربازی های ایران که جزء مجهزترین مکان های تفریحی کشور هستند موارد زیر را می توان نام برد.


پارک و شهربازی ارم


این شهربازی که در غرب پایتخت واقع شده است به عنوان دومین شهربازی بزرگ ایران شناخته می شود. در این مکان می توان مجموعه ای از بهترین تفریحات را دید که در فضایی حدود 75 هکتار قرار گرفته اند. از این فضا 8 هکتار به دریاچه ارم اختصاص داده شده است که زیبایی بی نظیری دارد.
 

برای عبور از این دریاچه ها امکاناتی با نام تله سیژ فراهم شده اند تا بتوانید از این دریاچه زیبا دیدن نمایید. در مجموعه ارم شاهد سه شهربازی خواهید بود که با نام های لونای 1، لونای 2 و لونای 3 شناخته می شوند. با ورود به این شهربازی ها می توانید از وسیله های بازی هیجان انگیزی استفاده کنید که طرفداران بسیار زیادی دارند.

اگر بخواهیم اشاره ای به جذاب ترین وسایل بازی این لوناها داشته باشیم می توان به ترن هوایی، ستاره گردان، تاب های پرنده و سینماهای چندبعدی اشاره نمود. توجه داشته باشید که این لوناها بیش از 70 نوع بازی دارند که فضایی لذت بخش را به مجموعه ارم داده اند. علاوه بر امکانات نام برده شده این مجموعه از قلعه سحرآمیز نیز برخوردار است. این قلعه نیز در دل خود بازی های جذاب و سرگرم کننده ای را جای داده است که ارزش تجربه را دارند.
 



شهر رویاها اصفهان


دومین شهربازی برتر کشور با نام شهر رویاها شناخته می شود که دارای امتیازی برابر با 4.1 است. شما می توانید از این مجموعه همه روزه دیدن نموده و از بازی های هیجان انگیز آن نهایت لذت را ببرید. شهر رویاها 170000 مترمربع وسعت داشته و یکی از بزرگترین شهربازی های کشور است.

در این شهربازی می توان وسایل بازی پارکی هیجان انگیزی همچون سرسره پارک، تاب و... را نیز دید که گزینه ای عالی برای کودکان به شمار می روند. این مجموعه هم از فضای باز و هم از فضای سرپوشیده برخوردار بوده و شما در هر رده سنی که باشید می توانید از امکانات و تجهیزات آن استفاده کنید. برخورداری از تجهیزات پیشرفته، امکان بازدید در تمام فصول سال و امنیت بالا موجب شده اند تا این مجموعه به مکانی عالی برای تفریحات دوستانه و خانوادگی تبدیل گردد.


شهربازی پارک ملت مشهد


شهربازی پارک ملت مشهد در بزرگراه وکیل آباد، بلوار امامت واقع شده است که گزینه ای عالی برای تجربه ای هیجان انگیز به شمار می رود. اگر قصد سفر به مشهد را دارید توصیه داریم حتما از این شهربازی دیدن نمایید. شهربازی پارک ملت در سال 1351 تاسیس و راه اندازی شد و وسعت آن برابر با 30 هزار مترمربع است. جالب است بدانید که این شهربازی دربردارنده بزرگترین چرخ و فلک خاورمیانه نیز هست و از تمامی گواهینامه های استاندارد تجهیزات شهربازی نیز برخوردار است. شما با حضور در این شهربازی امکان تجربه بازی هایی همچون هنداسپید، ترامپولین و سینماهای چندبعدی را نیز خواهید داشت.
 



شهربازی لونا شیراز


همان گونه که از نام این شهربازی پیداست در شهر شیراز قرار دارد. این جاذبه تفریحی در شمال شیراز و در کنار دروازه قرآن واقع شده و یکی از بهترین شهربازی های ایران است. تعدادی از وسایل این شهربازی برای اولین بار در کشور مورداستفاده قرار گرفته اند و همین امر توانست بر ارزش و محبوبیت لونا پارک بیفزاید. لونا از مجموعه بی نظیری از بازی های هیجان انگیز بهره مند است که قرارگیری آن ها در کنار فضای کوهستانی شهربازی موجب جذابیت آن شده اند. پس از ورود به شهربازی لونا بانوان می توانند از خدمات و امکانات فضای سرپوشیده آن که به این افراد اختصاص داده شده است نیز بهره مند شوند. یکی از دلایل شهرت این شهربازی مجاورت آن با دروازه قرآن است که به راحتی می توانید به آن دسترسی یابید.


شهربازی ایران لند شیراز


علاوه بر لونا پارک، شهر شیراز شهربازی دیگری نیز دارد که با نام ایران لند شناخته می شود. این مجموعه سرپوشیده بوده و بزرگترین شهربازی سرپوشیده کشور به شمار می رود. برای دسترسی به ایران لند باید به طبقه سوم مجتمع تجاری خلیج فارس بروید. ایران لند مجهز به 133 دستگاه متنوع و جذاب است که به اختصار شامل میامی، گایرولوپ، ترن هوایی، اتاق گریم، اتاق تولد، فایرفایتر، پلی گراند و ویدئوگیم های معروف جهان می شوند که با هر رده سنی می توانید از آن ها استفاده کنید.


شهربازی ناژوان اصفهان


شهربازی ناژوان اصفهان گزینه ای عالی برای شماست تا بتوانید لحظات هیجان انگیزی را در کنار فرزندان، دوستان و خانواده خود سپری کنید. این شهربازی در پارک جنگلی ناژوان واقع شده است و بازی های جذاب و هیجان انگیزی دارد. در این مجموعه می توان شاهد سینمای 5 بعدی، کارتینگ، کشتی صبا، قطار کودک، سرسره های کودک، ماشین برقی، ماشین چرخشی، تاب کودک و بزرگسال، شهر بادی، کاترپیلار و... بود. در کنار این بازی های هیجان انگیز می توانید از بخش های دیگر پارک جنگلی ناژوان همچون موزه صدف، باغ خزنده ها، آکورایوم، تله سیژ و... نیز دیدن نمایید.
اگر قصد خرید سرسره و یا هر وسیله بازی دیگری دارید کارشناسان ما در مجموعه تفریح سازان می توانند مشاوره های مفیدی را در این باره به شما عزیزان ارائه دهند.


شهربازی باغلار باغی تبریز


به عنوان آخرین شهربازی برتر ایران می توان به شهربازی باغلار باغی تبریز اشاره نمود که در پارکی با همین واقع شده است. در این شهربازی امکاناتی همچون وسایل بازی متنوع، فضای سبز وسیع، رستوران، کافه و... برای شما عزیزان فراهم شده اند تا لحظاتی شاد و مفرح را تجربه کنید.


کلام آخر


در این نوشتار به معرفی شهربازی های برتر ایران پرداختیم. همان گونه که مطالعه کردید کشور ما دارای شهربازی های بزرگ و هیجان انگیزی است که با ورود به آن ها می توانید از بازی های و تفریحات هیجان انگیزی استفاده کنید. این شهربازی ها امکانات و تجهیزات بسیار پیشرفته ای داشته و انتخابی عالی برای سپری کردن ساعاتی از روز همراه با دوستان و خانواده هستند.


سوالات متداول


اتاق تولد کودک در شهربازی ها چه کاربردی دارد؟


شما می توانید این اتاق ها را با توجه میزان بودجه و سلیقه خود تزئین نموده و جشن هایی همچون جشن تولد و تعیین جنسیت فرزند را در آن برگزار نمایید.


بهترین شهربازی سرپوشیده تهران کدام شهربازی است؟


از بهترین شهربازی های سرپوشیده تهران می توان به سرزمین شادی، سرزمین عجایب، فان تایم، ژوپیتر و مگامال اشاره کرد.


بزرگ ترین شهربازی روباز تهران کدام است؟


شهربازی پارک ارم به عنوان بزرگترین شهربازی روباز کشور شناخته می شود.
https://jahannews.com/vdchkzn6m23n--d.tft2.html
jahannews.com/vdchkzn6m23n--d.tft2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *