چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 1 May 2024
 
۰
۱

مصی را فقط پشت در‌های بسته می‌پذیرند

شنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۰۱
کد مطلب: 860803
مصی علی نژاد در کنار سایر ضد انقلاب خارج از کشور که با شکست فتنه پاییز دچار چنددستگی و فروپاشی سازمانی شدند، از جمله کسانی است که خیلی زود، دور انداخته شد
مصی را فقط پشت در‌های بسته می‌پذیرند
به گزارش جهان نيوز به نقل از روزنامه جوان، یکی از عواقب حوادث پاییز ۱۴۰۱ برای ضد انقلاب و گروهک‌های تجزیه طلب، پایان تاریخ انقضای این مزدوران نزد اربابان غربی خود بود.

مصی علی نژاد در کنار سایر ضد انقلاب خارج از کشور که با شکست فتنه پاییز دچار چنددستگی و فروپاشی سازمانی شدند، از جمله کسانی است که خیلی زود، دور انداخته شد. شهریور ماه امسال بود که این عنصر فراری در اظهار نظری گفته بود کاخ سفید از او خواسته تا هویت و اسمش را تغییر دهد و تا زمان نامعلومی سکوت کند.

رویه‌ای که در امریکا تحت عنوان برنامه حفاظت از شاهدین شناخته می‌شود و معمولاً برای شاهدین پرونده‌های خطرناک و جاسوسان گریخته به امریکا از سوی اف بی‌آی اجرا می‌شود و به شخص یک هویت جدید و شغل پوششی تازه داده می‌شود. او گفته از اینکه باید در یک گوشه خانه بنشیند شوک زده شده است.

اکنون، اما نشریه آلمانی پولیتیکو نوشته است که دیدار برنامه‌ریزی علی‌نژاد و مقامات بلند پایه کشور آلمان به دلیل اصرار برلین بر محرمانه بودن آن، روز پنج‌شنبه برگزار نشده است. علی‌نژاد در واکنش به لغو این دیدار به پولیتیکو گفته است: «دولت آلمان علناً و آشکارا با سرکوبگران ملاقات می‌کند، اما آن‌ها می‌خواهند دیدار با ما را پنهان کنند؟» علی‌نژاد همچنین در پیامی در شبکه ایکس نوشته جلسه ملاقات با مسئولان دولت آلمان در وزارت خارجه را ترک کرده «چراکه تلاش داشتند جلسه را محرمانه و پشت در‌های بسته برگزار کنند». او گفت که مسئولان وزارت خارجه آلمان به من گفتند «که نباید در رسانه‌ها یا در شبکه‌های اجتماعی خود درباره این دیدار و جلسه» صحبت کند.

علینژاد شاید اکنون بهتر دریافته که وقتی اربابان امریکایی‌اش به او توصیه می‌کنند، برود جایی با هویت جعلی خود را گم و گور کند، باید آن توصیه را بیشتر جدی بگیرد. وگرنه حتی در آلمان هم پذیرفته نمی‌شود.
https://jahannews.com/vdccxxq412bqe48.ala2.html
jahannews.com/vdccxxq412bqe48.ala2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


اصغر
Iran, Islamic Republic of
مطمئن باشيد خون شهيدان ايران اسلامي ، دامن گير همه فتنه گراني كه قصد پايمال كردن آن را داشتند، خواهد شد.