پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 16 May 2024
 
۰
۴

امیرعبداللهیان: حملات به غزه را فوراً متوقف کنید

جمعه ۱۰ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۱۵
کد مطلب: 860755
وزارت خارجه گفت: مسوولیت سیاسی و حقوقی تداوم تجاوز و استمرار کشتار سبعانه مردم ‎فلسطین، علاوه بر جنایتکاران رژیم‌صهیونیستی، بر عهده دولت آمریکا و چند دولت معدود حامی این رژیم است.
امیرعبداللهیان: حملات به غزه را فوراً متوقف کنید
به گزارش جهان نيوز، حسین امیر عبداللهیان در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: راه حلی جز استمرار آتش‌بس و ارسال گسترده کمک‌های انسانی در غزه و توافق بر سر تبادل اسرای طرفین وجود ندارد. اسرا با جنگ آزاد نمی‌شوند بلکه در بمباران‌ها کشته می‌شوند.

وی ادامه داد: استمرار جنگ واشنگتن و تل‌آویو یعنی نسل‌کشی جدید در غزه و کرانه باختری. گویا آنان به تبعات سخت بازگشت به جنگ فکر نمی‌کنند.

وزیر امور خارجه گفت: وجود ناو جنگی تمام کننده نیست وجود «اراده فلسطینی» تمام کننده است.

امیرعبداللهیان تصریح کرد: تا دیر نشده حملات به غزه را فوراً متوقف کنید.
https://jahannews.com/vdciwuavwt1aqy2.cbct.html
jahannews.com/vdciwuavwt1aqy2.cbct.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
باشد بهش می گویند
آخه با نزن نزن که اتفاقی نمی افته شما هم بزنید تا سرجایش بنشیند
Iran, Islamic Republic of
ای به چشم!!!! دستورات جنابعالی مطاع است....
رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
به روسيه و چين بگوييد امريكا و انگلس و فرانسه و آلمان و تركيه و چند كشور ديگه به اسراييل همه جور كمك نظامي و لجستيگي مي كنند براي كشتار و زنان و كودكان و غزه را به محاصره كامل دراورده اند و شما تماشا مي كنيد غيرتتان كجا رفته چرا به داد مظلومان نمي رسيد
رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
به زبان خوش حمله به غزه را متوقف نمي كنند يك سيلي محكم مي خواهند تا راه واشنگتن و لندن و پاريس را گم كنند آنگاه حمله به غزه را متوقف خواند كرد بنابر اين هرچه زودتر اين سيلي گيج گننده را بيخ گوش نتانيابو بنوازيد