دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۱
۲

یارانه نقدی ۳ میلیون نفر در دهک ۱۰ مجدد برقرار شد

پنجشنبه ۹ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۰۸
کد مطلب: 860674
معاون اقتصادی وزیر کار گفت: از مجموع حدود ۸.۵ میلیون نفری که در دهک ۱۰ بودند و یارانه نقدی آنها حذف شده بود، پس از اعتراض، یارانه حدود ۳ میلیون نفر آنها مجدد برقرار شد.
یارانه نقدی ۳ میلیون نفر مجدد برقرار شد
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، علیرضا عسگریان با اعلام اینکه سال 1401، یارانه نقدی دهک 10 کلا حذف شد، گفت: در آن مقطع هشت و نیم میلیون نفر حذف شدند، بعد این‌ها اعتراض کردند و یک تعدادشان برگشتند. یعنی ما الان در دهک 10، کسانی داریم که یارانه می‌گیرند.

وی افزود: در حال حاضر فقط حدود 5.5 میلیون نفر در دهک ده یارانه نمی گیرند، افزود: یارانه حدود سه میلیون نفر مجدد برقرار شد.

عسگریان با تاکید بر اینکه طبق قانون سه دهک یعنی 24 میلیون نفر نباید یارانه بگیرند، افزود: ولی الان تصمیم دولت این نیست که دهکی را حذف کند.
https://jahannews.com/vdciyuav5t1aqq2.cbct.html
jahannews.com/vdciyuav5t1aqq2.cbct.html
برچسب ها: یارانه نقدی
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
بجای این شل کن سفت کن ها یارانه را به همه بدهید...
یاس
Iran, Islamic Republic of
یارانه نان و اب و برق و گاز و بنزین برای افغانی ها به وفور هست ولی پول برای یارانه پدر بازنشسته من که تنها محل درامدش حقوق بازنشستگی هست ، نیست . حالا چطور حساب کردن که ما در دهک ده هستیم خدا میدونه