شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰
۱۳
حدادعادل:

بعضی ها فکر می کنند برای خدمت به انقلاب فقط باید به مجلس بروند/ شورای ائتلاف با بداخلاقی، توهین و تهمت میانه‌ای ندارد

چهارشنبه ۸ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۵۴
کد مطلب: 860550
رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با اشاره به برنامه‌های این شورا گفت: ما با دشمنی کردن، بداخلاقی و توهین و تهمت میانه‌ای نداریم و بنا نداریم وارد این بازی ها بشویم و عدالت را هیچ گاه فراموش نمی‌کنیم.
بعضی ها فکر می کنند برای خدمت به انقلاب فقط باید به مجلس بروند/ شورای ائتلاف با بداخلاقی، توهین و تهمت میانه‌ای ندارد
به گزارش جهان نيوز، غلامعلی حداد عادل رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در همایش 500 نفری ستاد شورای ائتلاف در تهران که شامل اعضای شورای مرکزی، معاونین و مسئولین کمیته‌ها و کانون‌ها بود گفت: در ابتدای این جلسه باید دعا کنیم برای پیروزی رزمندگان جبهه مقاومت در فلسطین چرا که امروز بزرگترین مسئله جهان مقاومت مردمی است که در برابر استکبار جهانی ایستاده اند و این مایه افتخار تمام جهان اسلام است. 

وی افزود: امروز غربی‌ها و اروپایی‌ها از خود می‌پرسند اینها چه مردمی هستند که این گونه مقاومت می کنند و قرآن چه مفاهیمی دارد که این گونه این جوانان و کودکان و زنان فلسطینی با دست‌های خالی هیچ جوره در مقابل رژیم صهیونیستی سر خم نکرده و به مقاومت ادامه می‌دهند؟

حداد عادل در ادامه گفت: طوفان الاقصی نقطه عطفی در تمام تاریخ خواهد بود و تاریخ منطقه به دوره بعد از طوفان القصی و قبل از طوفان الاقصی مبدل خواهد شد و انشاالله در آینده شاهد پیروزی مقاومت خواهیم بود.

وی با اشاره به ماهیت تشکیل این جلسه گفت: در این جلسه تشکیلاتی هر کدام از افرادی که در این جا حضور دارند یک جورچین بزرگی از شورای ائتلاف هستند که در قالب اشکال مختلف زنجیره بزرگ نیروی انسانی شورای ائتلاف در کل کشور را به یک دیگر وصل می‌کنند و خواهند کرد.

حداد عادل در ادامه گفت: حدود سه ماه دیگر انتخابات مجلس برگزار خواهد شد اما ما در عین حال که توجه تام به مجلس داریم توجه خودمان را هم درباره موضوعات و مشکلات دیگر جامعه کنار نمی‌گذاریم.
 
حداد عادل خاطرنشان کرد: باید ابتدا از خودمان بپرسیم که ضرورت کار تشکیلاتی چیست! باید بدانیم که این انقلاب که رهبرش امام راحل، مردمی بود و از شرق و غرب تبعیت نکرد و انقلابش یک پدیده صد در صد دینی و مردمی بود و به همین جهت نتوانستند با آن برخورد کنند.

وی در ادامه گفت: انقلابی که با مردمی بودن به پیروزی رسیده دوام آن هم در مردمی بودن است، مردمی بودن در پیروزی انقلاب یک سازوکار دارد و مردمی بودن در پس از انقلاب یک لوازم دیگر دارد و ما باید یک تعریف جدیدی از این موضوع ارائه بکنیم.

رئیس شورای ائتلاف تصریح کرد: ما تجربه حزب جمهوری اسلامی و بزرگانی مثل حضرت آقا و شهید بهشتی را داریم که احساس کردند بعد از پیروزی باید کار تشکیلاتی کرد و به همین جهت ما باید مردم را سازماندهی کنیم، آن هم در شرایطی که دشمن با دو حربه تحریم و تحریف به میدان آمده و با ابزار فضای مجازی لشکر های مجهزی نشسته‌اند پای رایانه و با اینترنت فکر جوانان را مدیریت می‌کنند.


حداد عادل با اشاره به هجمه های برنامه ریزی شده دشمن علیه مردم ایران عنوان کرد: دشمنان یک مطلبی را مد نظر قرار می‌دهند و برای آن سناریو می‌چینند، حالا به نظر شما در یک کشوری که با چنین مسائلی روبرو است نیروهای انقلاب نباید آماده باشند و فکری بکنند!

وی افزود: جمهوری اسلامی با همه موفقیت های که داشته نباید در مقابل این تحریف ها و جنگ رسانه ای دشمن مظلوم واقع شود و دقیقا به همین دلیل رهبر انقلاب دعوت به جهاد تبیین می کنند که این خود کلید واژه ای است در مقابل تحریف دشمنان.

حداد عادل با اشاره موفقیت‌های عظیم انقلاب اسلامی در طول سال‌های اخیر خاطرنشان کرد: فرزندان ایران ناوشکنی تماما ایرانی می‌سازند و آقا فرمودند دشمنان اصلا تصور نمی‌کردند ایران به عنوان یک نیروی دریایی حتی در دریا و منطقه حضور داشته باشد چه رسد به این که ناوشکن داخلی بسازد.

وی افزود: یک کشتی که صد در صد ایرانی ساخته شده را همگان دیدند، هفته قبل هم آقا از هوافضای سپاه بازدید کردند و باز هم همگان‌های فعالیت عظیم صنعتی و علمی و موشکی ایران را مشاهده کردند.

رئیس شورای ائتلاف در ادامه گفت: در بحث موفقیت‌های دولت، همین حل تنش‌های آبی که در گذشته وجود داشت و یکی از برنامه های دولت بود دیدید که با چه سرعتی این کارها سامان گرفته یک کار بسیار مهم بود که سال‌ها مغفول مانده و دولت‌های قبلی نتوانسته بودند کاری بکنند.

حداد عادل با اشاره به تخریب های برنامه ریزی شده دشمنان گفت: مشاهده می‌کنید بودجه هنوز به مجلس نیامده علیه وحدت دولت و مجلس فضاسازی می کنند. خب همه این مباحث ایجاب می‌کند ما در سراسر کشور آماده باشیم و این تحریف‌ها را پاسخ بدهیم.

وی افزود: اگر می‌خواهید عمق دشمنی استکبار جهانی با این انقلاب را  بدانید برگردید به یک سال پیش که یک دختر جوان فوت کرد. شما ببینید چه غوغایی علیه جمهوری اسلامی به پا کردند، اما در این پنجاه روز رژیم صهیونیستی صدها زن و کودک را به شهادت رساند اما جوامع غربی هیچ واکنشی نشان ندادند.

حدادعادل در ادامه گفت: ما کارمان و راه مان وفاداری بر اصول امام و رهبری و وحدت نیروهای انقلابی و عقلانیت، معنویت و عدالت است و ما بر این اصول پافشاری می کنیم و اسلامی که مدعی آن هستیم نماینده فکری آن شهید مطهری و سمبل مدیریت آن شهید بهشتی هستند و ما سعی می‌کنیم ادامه دهنده این بزرگان باشیم.
وی در ادامه گفت: بر همین مبنا هم با دشمنی کردن، بد اخلاقی و توهین و تهمت میانه ای نداریم و بنا نداریم وارد این بازی ها بشویم، و عدالت را هیچ گاه فراموش نمی‌کنیم.

رئیس شورای ائتلاف خاطرنشان کرد: جهاد تبیین نیاز به تشکیلات دارد و تربیت نیرو یکی از وظایف ماست، بیانیه گام دوم سند بالا دستی ماست و هرکسی که دلبسته این انقلاب است باید به صحنه بیاید و فکر کند که چگونه می شود این انقلاب را به دست جوانان سپرد.

حداد عادل تصریح کرد: ما باید به عنوان یک تشکیلات کشوری برنامه داشته باشیم، ما هفته ای نیست که دوره آموزشی نداشته باشیم. کار سیاسی در میدان و حضور در کنار مردم و سازماندهی کردن جوانان است و ما باید در مسجد و دانشگاه و کارخانه به سراغ مردم و جوانان و بانوان برویم و دخالت دادن بانوان در تصمیمات سیاسی جزو اصول اصلی ما باشد.

حدادعادل تاکید کرد: ما خانم ها را جزو سیاهی لشکر تجمعات و راهپیماهی ها نمی خواهیم. نیمی از جامعه ما از بانوان هستند و در دانشگاه ها و مدارس و دیگر بخش‌های جامعه زنان نقش‌های مهمی بر عهده دارند.

رئیس شورای ائتلاف در ادامه گفت: امسال وظیفه سیاسی مهم تر از انتخابات نداریم و هر نتیجه ای این انتخابات داشته باشد با همین شور و شوق کار را ادامه می‌دهیم.

وی افزود: بعضی ها فکرشان این است که برای خدمت به انقلاب هیچ جایی به غیر از مجلس وجود ندارد، باید گفت هزاران سنگر برای خدمت به مردم وجود دارد اما بعضی ها فکر می کنند فقط باید به مجلس بروند، سوال من این است که آیا این مجلس پشتیبانی نمی خواهد، آیا نمایندگان نباید کمک بشوند در کار گروه های مختلف، خب همه این‌ها نشان دهنده هزاران سنگر خدمت در کشور است.

رئیس شورای ائتلاف گفت: ما کلید واژه ایمان و امید را نصب العین خودمان برای حرکت به سوی آینده قرار داده ایم و این را باید بدانیم که یکی از نتایج این انقلاب این مقاومتی است که در منطقه بوجود آمده و این مقاومت یکی از میوه‌های انقلاب اسلامی است.

حدادعادل تصریح کرد: تفکر آزادی بخش انقلاب آثار خودش را نشان می دهد و امروز باید بیش از هر زمانی باید امیدوار باشیم به آینده و فقط به انقلاب اسلامی و اعتلای آن فکر کنیم و بر همین اصل هم دور هم جمع می شویم و وحدت می‌کنیم.
https://jahannews.com/vdcbsgbwgrhb0sp.uiur.html
jahannews.com/vdcbsgbwgrhb0sp.uiur.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
جناب حداد
مگه خود شما یه دوره ای همینطوری فکر نکردید و نامزد نشدید؟
Iran, Islamic Republic of
مجلس انقلابی باعث رضایت اکثر مردم شده و حتی آنها که رای ندادند هم راضی هستند از دولت و مجلس
Iran, Islamic Republic of
اقای حداد فکر بازنشستگی و نوشتن خاطراتت باش
دهقان
Iran, Islamic Republic of
ببخشید مجلس تا الان چ کار کرده؟
Iran, Islamic Republic of
مجلس برای مردم است و لزوم دارد افراد انقلابی وارد شوند تا برای ملت و کشور گام های پیشرفت برداشته شود
Iran, Islamic Republic of
رطب خورده ، منع رطب ، چون کند؟
همدم
Iran, Islamic Republic of
به این آقا بگویید برود کنار
مدارس سراسر انتفاعی
Iran, Islamic Republic of
آقای حداد عزیز، اگر هدف خدمت به انقلاب بود ، هیچگاه مدارس غیر انتفاعی که کاملا انتفاعی هستند ایجاد نمی شد.
Iran, Islamic Republic of
تاسیس مدارس غیر انتفاعی از دولت هاشمی شروع شد حداد عادل کاره ای نبود !
!!
Denmark
حداد ؛ از اولین موسسین مدارس غیر انتفاعی بود !؟؟؟؟؟؟
بیوک آقا
Iran, Islamic Republic of
یک توصیه خیر خواهانه به اقای حداد::

آقا شما از آنتن دوری کن
Iran, Islamic Republic of
تعظیم به سران فتنه مغایر با خدمت به انقلاب است
!!
Denmark
خب میتونن مثل بعضیا ؛ بیست سی تا شغل متعدد داشته باشن !!!؟؟؟؟