جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 10 May 2024
 
۰
۱

فراخوان شورای ائتلاف برای بررسی سوابق کاندیداهای انتخابات مجلس

دوشنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۲۶
کد مطلب: 857599
سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اعلام کرد: کاندیداهای انتخابات مجلس سوابق تخصصی، اجرایی و پژوهشی خود را در سایت شورا بارگذاری کنند.
شورای ائتلاف فراخوان داد
به گزارش جهان نيوز، امیر ابراهیم رسولی سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب از کاندیداهای انتخابات مجلس دوازدهم دعوت کرد تا سوابق و مدارک تخصصی، اجرایی و پژوهشی خود را تا پایان آبان ماه برای بررسی در سایت شورای ائتلاف به نشانی www.shananews.com بارگذاری نمایند.

سخنگوی شورای ائتلاف در پاسخ به این سوال که آیا نامزدهای انتخابات در مراکز استان ها و شهرستان ها هم فقط باید به سایت شورا مراجعه کنند یا مراحل دیگری هم باید طی شود، تصریح کرد: به داوطلبان شهرها نیز توصیه می کنیم ابتدا درسایت به ثبت سوابق بپردازند تا دفاتراستانی با آنها مرتبط شوند ، البته اگر امکان مراجعه به دفاتر استانی نیز میسر بود مانعی وجود ندارد.

رسولی در پایان تاکید کرد فرآیند بررسی کاندیداها جهت حضور در لیست شورای ائتلاف به زودی در کمیته انتخابات تهران و شهرستان ها شروع خواهد شد.
 
https://jahannews.com/vdcao0nao49nmm1.k5k4.html
jahannews.com/vdcao0nao49nmm1.k5k4.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


عباس
Iran, Islamic Republic of
شلم شوربا