دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

«نبرد غیرممکن»‌ به جشنواره فیلم فجر می‌رسد؟

سه شنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۴۶
کد مطلب: 859645
کارگردان فیلم سینمایی «نبرد غیرممکن» درباره شرایط ساخت این اثر سینمایی و امکان حضور آن در چهل و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر توضیحاتی را ارائه کرد.
«نبرد غیرممکن»‌ به جشنواره فیلم فجر می‌رسد؟
به گزارش جهان نيوز، فیلم سینمایی «نبرد غیرممکن» عنوان تازه‌ترین اثر حمید بهمنی، کارگردان شناخته‌شده سینمای ایران است که در گونه دفاع مقدس جای می‌گیرد. این فیلم به تهیه‌کنندگی امیر سمواتی، حال و هوایی حماسی دارد و روایتی از مجاهدت رزمندگان غیور دوران دفاع مقدس ارائه می‌کند. «نبرد غیرممکن» برشی از زندگی خلبان خلیلی در دوران دفاع مقدس و ماحصل هشت سال تحقیق و پژوهش بهمنی روی سوژه است.

اما حمید بهمنی، کارگردان این اثر سینمایی درباره روند کنونی ساخت «نبرد غیرممکن» به تسنیم گفت: اکنون در مراحل اولیه کار هستیم. چندی پیش برای دیدن لوکیشن، سفری به جزیره خارک داشتیم و اینک درحال مذاکره با وزارت نفت هستیم. امیدوارم به زودی قراردادهای نهایی منعقد شود و به یاری خدا بتوانیم کار را شروع کنیم.

او در پاسخ به این پرسش که آیا «نبرد غیرممکن» برای حضور در چهل و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر مهیا خواهد شد یا خیر، گفت: پروداکشنی سنگین و پس‌تولیدی طولانی را پیش‌رو خواهیم داشت. «نبرد غیرممکن» کارهای فنی و مهندسی زیادی دارد و این بخش، برای‌مان بسیار مهم است. فیلم‌برداری کار به سرعت می‌تواند انجام شود اما بخش جلوه‌های ویژه بصری، قدری زمان‌بر خواهد بود. با وجود این، چنان‌چه حمایت‌های لازم صورت پذیرد، حضور «نبرد غیرممکن» در جشنواره فجر امسال، شدنی و از نظر ما امکان‌پذیر خواهد بود.

بهمنی درباره غیبت طولانی‌مدت خود در سینمای ایران به عنوان کارگردان، گفت: به شخصه مایل هستم که با فاصله زمانی کمتری فیلم‌ بسازم اما در سال‌های اخیر، شرایط لازم برای فعالیت مهیا نبود. برای مثال سال گذشته طرحی را متناسب با شرایط روز جامعه آماده کردیم تا برای ساخت آن اقدام کنیم اما همراهی و حمایت‌های لازم صورت نگرفت و کار به سرانجام نرسید. شرایط موجود باعث شد که 11 سال پس از ساخت فیلم آخرم یعنی «گام‌های شیدایی»، بتوانم کار تازه‌ای را آغاز کنم.
https://jahannews.com/vdceeo8vnjh8npi.b9bj.html
jahannews.com/vdceeo8vnjh8npi.b9bj.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *