يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 5 May 2024
 
۰
۱

هشدار اسماعیل هنیه به رژیم صهیونیستی

پنجشنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۴۷
کد مطلب: 859025
رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس با اشاره به اینکه صهیونیستها باید هزینه آزادی اسرای خود را بپردازند، گفت که ملت فلسطین در این جنگ پیروز خواهند شد.
هشدار اسماعیل هنیه به رژیم صهیونیستی
به گزارش جهان نيوز،اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس تأکید کرد که باید دشمن صهیونیستی تجاوزات خود را متوقف و گذرگاهها را باز کند و به محاصره غزه پایان دهد.

هنیه با بیان اینکه رژیم صهیونیستی باید هزینه آزادی اسرای خود را بپردازد، گفت: به همه کسانی که پشتیبان دشمن هستند و امیدوارند واقعیت [در غزه] تغییر کند، می‌گویم که حماس یک جنبش ریشه‌دار است.

جنبش حماس در روز هفتم اکتبر (۱۵ مهرماه) در پاسخ به بیش از هفت دهه اشغال فلسطین و نزدیک به دو دهه محاصره غزه و زندان و شکنجه هزاران فلسطینی عملیات موسوم به «طوفان الاقصی» را آغاز کرد.

این عملیات یکی از مرگبارترین حملات علیه این رژیم بود. مبارزان حماس در چند نقطه از حصارهای مرزی به داخل اراضی اشغالی نفوذ کردند، به روستاها یورش بردندو علاوه به هلاکت رساندن شمار زیادی از اسرائیلی‌ها، شماری از آن‌ها را به اسارت گرفتند.

رژیم صهیونیستی در پاسخ به این عملیات، حملات سنگینی را علیه غزه آغاز کرده و این منطقه را تحت محاصره کامل قرار داده است. حملات رژیم صهیونیستی به شهادت بیش از ۱۱۵۰۰ هزار نفر منجر شده است. 

وی با اشاره به اینکه ملت فلسطین تنها کسانی هستند که حق دارند آینده نوار غزه را تعیین کنند، تصریح کرد: ملت و مقاومت ما، جنگ شرافت و عزت را در برابر یکی از تروریستی‌ترین ارتشهای جهان پیش می‌برد.

رئیس دفتر سیاسی حماس با تأکید بر اینکه صبر مردم فلسطین، پیروزی بزرگی را رقم زده است، تصریح کرد: اسرائیل در یورش به بیمارستان الشفا، به دروغهایی استناد کرد که بطلان آن ثابت شد.
هنیه با بیان اینکه حماس وارد یک درگیری راهبردی شده است که باید در آن پیروز شود، عنوان کرد: اگر دشمن خواستار جنگ طولانی است، ما برای آن آمادگی داریم.

وی با اشاره به اینکه ملت فلسطین رژیم صهیونیستی را از خاک خود اخراج خواهد کرد، در پایان خاطر نشان کرد: دشمن نخواهد توانست به اهداف خود دست پیدا کند. غزه الگویی در تاریخ امت اسلامی شد که از ۱۰۰ سال پیش سابقه نداشته است.

رژیم صهیونیستی در جدیدترین جنایت خود روز گذشته (چهارشنبه) به بیمارستان الشفاء حمله کرد و علی‌رغم مخالفت‌های جهانی، کارکنان و بیماران این بیمارستان را مورد بازجویی قرار داد.

محمد ابو سلمیه رئیس بیمارستان الشفاء امروز پنشجنبه اوضاع این بیمارستان را فاجعه‌بار توصیف کرد و گفت: افراد حاضر در بیمارستان، از تشنگی فریاد می‌زنند.

ابوسلمیه با اشاره به اینکه تیراندازی نظامیان صهیونیست به سمت بیمارستان همچنان ادامه دارد، تأکید کرد: هیچ کس نمی‌تواند از ساختمانی به ساختمان دیگر برود. ارتباط ما با همکارانمان قطع شده است.

رژیم صهیونیستی با این بهانه که گروه حماس از بیمارستان الشفاء به عنوان مقر فرماندهی و عملیاتی خود استفاده می‌کند به این بیمارستان حمله کرد اما تا کنون هیچ شواهدی در تأیید ادعای خود ارائه نداده است.

تنها سند ادعایی که صهیونیست‌ها تا کنون در تأیید این ادعا مطرح کرده‌اند فیلمی است که یک نظامی رژیم روز گذشته منتشر کرد و توسط بسیاری از کاربران در فضای مجازی به سخره گرفته شد. در آن فیلم، نظامی اسرائیلی یک لپ‌تاپ، چند سی‌دی، یک پوتین نظامی و چند سلاح کلاشنیکف را به عنوان شواهد حضور حماس در بیمارستان عنوان می‌کند.
https://jahannews.com/vdcgxy97nak9nz4.rpra.html
jahannews.com/vdcgxy97nak9nz4.rpra.html
برچسب ها: اسماعیل هنیه
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
چنین هشداری در تاریخ بشریت بی سابقه است.... ماشالله..