جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 3 May 2024
 
۰
۳

یورش پلیس آلمان به مراکز اسلامی

پنجشنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۱۱
کد مطلب: 859005
وزارت کشور آلمان اعلام کرد که در راستای بخشی از تحقیقات درباره مرکز اسلامی هامبورگ، ۵۴ مکان مرتبط با این مرکز را در هفت ایالت مورد بازرسی قرار داده است.
یورش پلیس آلمان به مراکز اسلامی
به گزارش جهان نيوز، در ادامه حمایت‌ کشورهای غربی از صهیونیست‌ها، صدها نیروی پلیس آلمان امروز پنجشنبه به ده‌ها مکان که گفته شده با مرکز اسلامی هامبورگ مرتبط است، به ظن ارتباط با حزب‌الله لبنان یورش بردند.

وزارت کشور آلمان اعلام کرد مقام‌های این کشور امروز پنجشنبه ۵۴ مکان مرتبط با مرکز اسلامی هامبورگ (IZH) را در هفت ایالت فدرال مورد بازرسی قرار دادند.

این وزارتخانه در بیانیه‌ای مدعی شد این مرکز مظنون به اقدام برخلاف نظم قانون اساسی و حمایت از «سازمان تروریستی» حزب‌الله است. آلمان در سال ۲۰۲۰ حزب‌الله لبنان را فهرست موسوم به تروریستی قرار داد و فعالیت‌های آن را در خاک خود ممنوع کرد.

به گزارش «دویچه وله»، در جریان این یورش‌ها که برای به دست آوردن مدارک و شواهد در جهت این ظن که مرکز هامبورگ و گروه‌های وابسته از فعالیت‌های حزب‌الله حمایت می‌کنند، انجام شد، هیچ کسی بازداشت نشد.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، این بازرسی‌ها بعد از آن انجام شد که دولت آلمان در پی عملیات «طوفان الاقصی» نیروهای مقاومت فلسطین در تاریخ هفت اکتبر، فعالیت‌های حماس و سازمان‌های مرتبط با آن را ممنوع کرد.

«نانسی فایزر» وزیر کشور آلمان در توجیه این حملات مدعی شد: در زمانی که یهودیان زیادی احساس خطر می‌کنند، آلمان پروپاگاندای اسلامی یا تحریک‌های یهودی‌ستیزانه علیه اسرائیل را تحمل نخواهد کرد.

طبق این گزارش، عملیات پنجشنبه، مرکز اسلامی هامبورگ و پنج گروه وابسته به آن را در چند ایالت از جمله هامبورگ هدف قرار داد. «اندی گروت» وزیر امور داخلی ایالت هامبورگ با استقبال از آن، گفت معتقد است مرکز اسلامی هامبورگ در آینده نزدیک تعطیل خواهد شد.

آلمان هم مانند سایر کشورهای غربی از زمان آغاز درگیری‌ها در غزه، بدون اشاره‌ به جنایات رژیم صهیونیستی علیه غیرنظامیان این منطقه، بر تداوم حمایت از تل‌آویو و ایستادن در کنار آن تأکید کرده است.
https://jahannews.com/vdce7o8vnjh8n7i.b9bj.html
jahannews.com/vdce7o8vnjh8n7i.b9bj.html
مرجع : فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
چقدر بی جنبه ، تشت رسوایی مدعیان دموکراسی برملا شد
Iran, Islamic Republic of
تحت شعاع قرار دادن نسل کشی در کشور المان با حرکت الکی و رسانه ای . عوام فریبی مردم المان اینجوری است
Iran, Islamic Republic of
به نظرم برای صدراعظم المان از اصطلاح رایش چهارم استفاده کنید تا نظان دهد که هنوز جنایت در خونشان هست