يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰
۳

درگیری مسلحانه در چهارراه زند شیراز/ روایت فرمانده انتظامی از ماجرای تیراندازی +جزئیات

يکشنبه ۵ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۱۹
کد مطلب: 858700
فرمانده انتظامی استان فارس از درگیری مسلحانه در بلوار زند شیراز مقابل پاساژ کاخ نور خبر داد و گفت: در این حادثه سارق مسلح و یکی از شهروندان مصدوم شدند.
درگیری مسلحانه در چهارراه زند شیراز
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، فرمانده انتظامی استان فارس از درگیری مسلحانه در بلوار زند شیراز مقابل پاساژ کاخ نور خبر داد و گفت: در این حادثه سارق مسلح و یکی از شهروندان مصدوم شدند.

سردار رهام‌بخش حبیبی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: ظهر امروز پنجم آذرماه مأموران انتظامی حین گشت‌زنی در چهارراه زند شیراز به یک سواری پژو مشکوک و دستور ایست دادند که راننده شروع به تیراندازی به سمت مأموران انتظامی و شهروندان کرد که متأسفانه یک نفر عابر پیاده مجروح می‌شود.

وی افزود: مأموران انتظامی در درگیری متقابل با رعایت قانون به‌کارگیری سلاح، فرد ضارب را مجروح و وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان فارس خاطرنشان کرد: فرد ضارب که دارای سوابق از جمله سرقت مسلحانه، آدم‌ربایی، تحصیل مال نامشروع و... است به بیمارستان اعزام و حال مزاجی وی وخیم گزارش شده است.

سردار "حبیبی" با اشاره به اینکه خوشبختانه حال عمومی عابر پیاده مطلوب است، گفت: امنیت در شهر شیراز و محل حادثه به طور کامل برقرار و ترافیک روان است.

این مقام انتظامی به افراد هنجارشکن و مخلّان نظم و امنیت هشدار داد که استان فارس محل ناامنی برای آنان می‌باشد و پلیس برابر قانون به شدت با آنان برخورد می‌کند.

جزئیات درگیری مسلحانه
«افشین محمدی دره‌شوری» سرپرست دادسرای جنایی و جرایم امنیتی شیراز در رابطه جزئیات حادثه تیراندازی در چهارراه زند شیراز اظهار کرد: ظهر امروز یک شرور متواری در حین رانندگی در حوالی چهارراه زند شیراز تصادف می‌کند که توسط پلیس شناسایی می‌شود.

وی افزود: در جریان تعقیب و گریز پلیس برای دستگیری این شرور، درگیری و تیراندازی رخ می‌دهد که این شرور و یکی از عابران پیاده مجروح می‌شوند.

دره‌شوری بیان کرد: مجروحان حادثه برای درمان به بیمارستان منتقل شده‌اند.
https://jahannews.com/vdcfxcdcxw6dtea.igiw.html
jahannews.com/vdcfxcdcxw6dtea.igiw.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
شیراز واقعا چه خبره ؟!!
Iran, Islamic Republic of
چرا شهر شعر و ادب و فرهنگ باید به جایی برای درگیری های مسلحانه تبدیل بشه ؟!
رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
براي اينكه با اشرار برخورد جدي و پشيمان كننده نميشه و اينها دائم در حال ارتكاب جرم رفت و آمد در زندانها هستند !!!