کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

درگیری مسلحانه در چهارراه زند شیراز

5 آذر 1402 ساعت 13:19

فرمانده انتظامی استان فارس از درگیری مسلحانه در بلوار زند شیراز مقابل پاساژ کاخ نور خبر داد و گفت: در این حادثه سارق مسلح و یکی از شهروندان مصدوم شدند.


به گزارش جهان نیوز به نقل از تسنیم، فرمانده انتظامی استان فارس از درگیری مسلحانه در بلوار زند شیراز مقابل پاساژ کاخ نور خبر داد و گفت: در این حادثه سارق مسلح و یکی از شهروندان مصدوم شدند.

سردار رهام‌بخش حبیبی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: ظهر امروز پنجم آذرماه مأموران انتظامی حین گشت‌زنی در چهارراه زند شیراز به یک سواری پژو مشکوک و دستور ایست دادند که راننده شروع به تیراندازی به سمت مأموران انتظامی و شهروندان کرد که متأسفانه یک نفر عابر پیاده مجروح می‌شود.

وی افزود: مأموران انتظامی در درگیری متقابل با رعایت قانون به‌کارگیری سلاح، فرد ضارب را مجروح و وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان فارس خاطرنشان کرد: فرد ضارب که دارای سوابق از جمله سرقت مسلحانه، آدم‌ربایی، تحصیل مال نامشروع و... است به بیمارستان اعزام و حال مزاجی وی وخیم گزارش شده است.

سردار "حبیبی" با اشاره به اینکه خوشبختانه حال عمومی عابر پیاده مطلوب است، گفت: امنیت در شهر شیراز و محل حادثه به طور کامل برقرار و ترافیک روان است.

این مقام انتظامی به افراد هنجارشکن و مخلّان نظم و امنیت هشدار داد که استان فارس محل ناامنی برای آنان می‌باشد و پلیس برابر قانون به شدت با آنان برخورد می‌کند.

جزئیات درگیری مسلحانه
«افشین محمدی دره‌شوری» سرپرست دادسرای جنایی و جرایم امنیتی شیراز در رابطه جزئیات حادثه تیراندازی در چهارراه زند شیراز اظهار کرد: ظهر امروز یک شرور متواری در حین رانندگی در حوالی چهارراه زند شیراز تصادف می‌کند که توسط پلیس شناسایی می‌شود.

وی افزود: در جریان تعقیب و گریز پلیس برای دستگیری این شرور، درگیری و تیراندازی رخ می‌دهد که این شرور و یکی از عابران پیاده مجروح می‌شوند.

دره‌شوری بیان کرد: مجروحان حادثه برای درمان به بیمارستان منتقل شده‌اند.


کد مطلب: 858700

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/858700/درگیری-مسلحانه-چهارراه-زند-شیراز

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com