يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰

اولین تجربه خانم بازیگر در ژانر کمدی

سه شنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۲۰
کد مطلب: 858665
سریال «شاهدان» با گویندگی ۸ تن از گویندگان گفتارفیلم در واحد دوبلاژ اداره کل تامین و رسانه بین‌الملل سیما دوبله شد.
اولین تجربه خانم بازیگر در ژانر کمدی
به گزارش جهان نيوز به نقل از برنا، این سریال محصول فلسطین در ۴ قسمت با مدت زمان ۱۶ دقیقه به کارگردانی ﺣﺴﺎم اﺑﻮدان در گونه جنگی تولید شده است.

مدیر دوبله این سریال لادن سلطان پناه است. دانیال الیاسی، علی بیگ محمدی، محمد تنهایی، محمدرضا حسینیان، سمیه رهنمون، مریم شاهرودی، نیما نکویی فرد و لادن سلطان پناه صداپیشه‌های این اثر بوده‌اند.

این سریال نشان می‌دهد مردم مظلوم و بی‌گناه فلسطین، هر روز چگونه در مقابل ظلم و تجاوز رژیم صهیونیستی، با جان و مال خود از وطن و هویتشان دفاع می‌کنند.

این مجموعه چهار قسمتی، به مقاومت مردم فلسطین در مقابل نیروهای صهیونیستی می‌پردازد، داستان‌ها بر گرفته از واقعیت است و شاهدان ماجرا آن را تعریف کرده‌اند. هر قسمت، داستانی جداگانه دارد. به لحاظ تصویربرداری و کارگردانی، اثر قابل قبولی است و توانسته داستان رنج ها و مظلومیت مردم فلسطین را به خوبی روایت کند.

واحد جستجوی اداره کل تامین و رسانه بین‌الملل، مسئولیت رصد این اثر را بر عهده داشته و پس از طی مراحل تایید، نسخه اصلی را تهیه و تأمین کرده و اکنون پس از طی شدن روندهای ترجمه، ویراستاری و سپس دوبله، قرار است پس از آماده سازی و تخصیص (مشخص شدن شبکه ی پخش کننده) برای مخاطبان پخش شود.
https://jahannews.com/vdcfvcdctw6dtva.igiw.html
jahannews.com/vdcfvcdctw6dtva.igiw.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *