چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 15 May 2024
 
۰
۱

سرقت‌ سازهای آهنگساز سرشناس در غرب تهران

پنجشنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۰۴:۲۵
کد مطلب: 857846
پلیس پایتخت در تعقیب ۴ سارق نقابدار است که سوار بر نیسان آبی می‌شدند و به خانه‌های شمال و غرب پایتخت دستبرد می زدند. آنها در یکی از سرقت هایشان به خانه یک آهنگساز دستبرد زده و سازهای او را به سرقت بردند.
سرقت‌ سازهای آهنگساز سرشناس
به گزارش جهان نيوز به نقل از همشهری آنلاین، چند روز قبل مردی به اداره پلیس رفت و گفت دزدان به خانه اش دستبرد زده‌اند.

وی توضیح داد: من آهنگساز هستم و در یکی از خیابان‌های غرب تهران زندگی می‌کنم. دیروز برای انجام کاری از خانه بیرون رفتم و وقتی برگشتم متوجه شدم دزدان با تخریب خانه ام، سازهای گرانقیمتم را به سرقت برده‌اند. سازهایی مانند فولوت، گیتار و کیبورد.

با این شکایت، پرونده ای تشکیل شد و ماموران پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران زیر نظر قاضی مصطفی تقی زاده بازپرس شعبه پنجم دادسرای ویژه سرقت تحقیقات خود را برای دستگیری سارقان آغاز کردند.

در گام نخست، تصاویردوربین های مداربسته ای که در اطراف خانه مرد آهنگساز وجود داشت مورد بررسی قرار گرفت و مشخص شد که سارقان ۴ نفر هستند.

آنها با پارچه مشکی صورت هایشان را پوشانده و پس از سرقت، سوار بر خودروی نیسان آبی رنگ شده و فرار کرده اند. در شاخه بعدی استعلام از پلاک خودروی نیسان انجام و مشخص شد پلاکی که روی خودرو وجود داشته سرقتی بوده است.

در حالی که تحقیقات برای شناسایی سارقان نقابدار ادامه داشت ماموران پلیس با چند سرقت مشابه دیگر مواجه شدند که نشان می داد دزدان نقابدار به صورت سریالی به خانه های غرب و شمال غرب تهران دستبرد می زنند.

جست و جو برای دستگیری سارقان سریالی ادامه دارد.
https://jahannews.com/vdcfjedcvw6dtca.igiw.html
jahannews.com/vdcfjedcvw6dtca.igiw.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
نیسانی های موزیسین!!!