چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 1 May 2024
 
۰
۱۹

خواهر «اشکان خطیبی» چگونه او را به آخر خط رساند؟ +فیلم

سه شنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۵۴
کد مطلب: 857656
رفتارهای اشکان خطیبی در سال‌های گذشته به خصوص حوادث پاییز 1401 و تشویق نوجوانان به رفتارهای خاص؛ حکایت از تأثیرگذاری «دره خطیبی» روی این شخص دارد.
خواهر «اشکان خطیبی» چگونه او را به آخر خط رساند؟ +فیلم
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، «اشکان خطیبی» بازیگری که در حوادث سال گذشته فعالیت بسیار زیادی برای ایجاد اغتشاش و همچنین تحریک جوانان و نوجوانان به ایجاد آشوب داشت به یکباره از کشور خارج شد و با حضور در میان ضدانقلاب و مشخصا عوامل فیلم ضد مقدسات «عنکبوت سیاه» به گفته خود، به آخر خط فعالیت بازیگری و زندگی در کشورمان رسید.
 

 
وی در ویدئویی که اخیرا در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده است با ناامیدی فضای تیره و تاری از زندگی خود را ترسیم می‌کند و می‌گوید: « آن‌هایی که مانند من مهاجرت کرده‌اند خیلی خوب می‌دانند که وقتی به این نقطه می‌رسیم دیگر ته خط است و همین اجبار است که یک جورایی مهاجرت را تبدیل به تبعید می‌کند.»
 
 

 
 اما سئوال اساسی اینجاست که این سلبریتی چه فعالیتی داشت که به یکباره غیبش زد و جذب گروهک تروریستی شد؟ BBC در این باره می‌نویسد: «اشکان خطیبی، بازیگر سینما که در اعتراضات اخیر بارها نظر خود و انتقادش را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده بود در پست جدیدی خبر داده که مجبور شده برای اینکه سکوت نکند همه چیزی را رها کند و از ایران برود.»
 

 
خطیبی اقدامات برنامه‌ریزی شده‌ای را با برخی اطرافیان خود انجام داد که باعث شد وی نتواند دیگر در ایران بماند. در همین جا رد پای «دره خطیبی» خواهر اشکان نیز به ماجرا باز می‌شود که در خارج از کشور سکونت دارد و دارای گرایشات شدید فمنیستی و چپ است.
 
دره خطیبی در کارزارهای ضدانقلاب شرکت داشته و در حوزه مالی سعی کرده با برگزاری کمپین‌های مختلف و استفاده از شهرت برادرش برای حمایت مالی از اغتشاشگران پول جمع آوری کند، در واقع دره عضو یکی از گروهک‌های تروریستی است و قبل از اینکه اشکان به این سطح از رفتارهای امنیتی برسد، خواهرش در صف مقدم اقدامات تروریستی حضور داشته است.
 
به نظر می‌رسد دستورعمل و کار ویژه اشکان و دره خطیبی علاوه بر تامین مالی طرح های ضدانقلابی و حمایت از اغتشاشگران، تحریک قشر نوجوان جامعه و سرمایه گذاری برای ایجاد نسل آشوبگر در این رده سنی نیز هست. این فرد به ساختن «نسل زد» به عنوان موتور محرک اغتشاشات تاکید ویژه‌ای می‌کند و بر روی استفاده از پوشش هنری برای ایجاد تحرکات ضدانقلابی نیز پافشاری می‌کند.
 
جالب است که برادرش نیز در داخل کشور با نوجوانان ارتباط ویژه‌ای داشته و چندین کار در حوزه تغییر سبک زندگی در پوشش هنری با نوجوانان انجام داده است. روزنامه شرق در گزارشی با عنوان «خطیبی: نوجوانان تجربه نداشتند‌ اما جگر داشتند» درباره تئاترهایی که وی با شرکت نوجوانان روی صحنه برده است می‌نویسد: « نکته قابل توجه در این اجراها را باید نقش‌آفرینی بازیگران نوجوان دانست؛ ایده‌ای که در روزهای فعالیت اشکان خطیبی در انگلیس متولد شد و در ایران رشد کرد.»
 
وی در گفت و گوهای متعدد درباره تجربه ارتباط با نوجوانان و معلمی آنان صحبت می‌کند و فصل مشترک صحبت‌های این دو خواهر و برادر نیز استفاده از نوجوانان با پوشش هنر است. موضوعی که در حوادث سال گذشته و همچنین پس لرزه‌های آن در موضوع مسمویت مدارس از سوی ضدانقلاب پیگیری شد و این دو فرد نیز در آن تحرکات قابل تاملی داشتند.
 
به نظر می رسد همین تحرکات برنامه ریزی شده و اقدامات وی بود که باعث شد به یکباره اشکان خطیبی از ایران خارج شده و به جرگه بازیگران فراری ضدانقلاب بپیوندد و به قول خودش به آخر خط برسد.
https://jahannews.com/vdcenf8vpjh8npi.b9bj.html
jahannews.com/vdcenf8vpjh8npi.b9bj.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
خودش آخر خط بود تبرئه نکنید
Iran, Islamic Republic of
برای تبرئه اصلا چرا این برداشت رو کردی شما اون دوست داشت رفت تو چرا میسوزی
Iran, Islamic Republic of
دماغت بزرگ شد
Iran, Islamic Republic of
اخر خط هم نبود اگه آخر خط بود که نمی تونست برادرش رو به اینجا برسونه پس حرفت غلطه
Iran, Islamic Republic of
یعنی چی تبرئه نکنید؟!!!!
اصغر
Iran, Islamic Republic of
مباد گدا معتبر شود
Iran, Islamic Republic of
هر که با آل علی در افتاد، ور افتاد
مصرع شعری از نسیم شمال، روحانی و شاعر دورهٔ مشروطیت، درباره امام رضا(علیه‌السلام) است که برخی سرودن آن را در واکنش به توپ بستن حرم امام رضا(علیه‌السلام) توسط نیروهای روسیه دانسته‌اند.
فیلم عنکبوت سیاه همه دست‌اندرکاران، حامیان و علاقه‌مندانش را به جهت توهین به آل الله، نابود خواهد کرد، بلاشک...
Iran, Islamic Republic of
قابل توجه کسانی که خودشون رو علامه دهر میدونن.
محاسبات اشتباه از رگ گردن به شما نزدیکتر است.
Iran, Islamic Republic of
درسته که اشتباه محاسباتی کرده اما تاونش رو هم میده دیگه چی میگی شما تازه کشور مگه فقط مال من و شماست افتاد
Iran, Islamic Republic of
نه کشور ما بلکه هر کشوری در هر گوشه ای از دنیا تعلق به اون بخش از مردمشون داره که اگر برای حفظ اون کشور از دستبرد دشمنانش از جان و مال و آبروشون سرمایه گذاری نمی کنن حداقل اینقدر وجدان و شرف و مردونگی داشته باشن که برای نابودی وطنشون با همون دشمنان همنوا و همراه و همخط نشده و تبدیل به عمله و مزدور اون دشمنان نشوند.
Iran, Islamic Republic of
تو جیب ما را نزن کمک پیش ک
Iran, Islamic Republic of
منظورشون كمك به عمله ها و مزدوران داخلی و فراری سرویسهای جاسوسی انگلیس و آمریکا و اسرائیله نه ملت ایران.
Iran, Islamic Republic of
به درک
Iran, Islamic Republic of
خب بذارید برگرده و پته‌های خواهر مزدورش و خیلی از مزدوران دیگر رو روی آب بریزه
محمدحسن
Iran, Islamic Republic of
يعني واقعا آزادی که در ایران وجود داره، هیچ جای دنیا نیست
یارو خواهرش این جوری علیه نظام و انقلاب کار می کرده، بازم توی صدا و سیما هم حضور داشته
واقعا که اینا چقدر نمک نشناس هستن
Iran, Islamic Republic of
لطفا صدا و سیمای مردمی ، جواب بدهند ، برنامه ریزها کیا هستند
Iran, Islamic Republic of
والله هر كس تيري به سمت اين نظام انداخت آواره شد
Iran, Islamic Republic of
مصرف بیش از حد مواد چه بر سر آدم میاره
رضا
Iran, Islamic Republic of
واقعا یعنی چی