جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 3 May 2024
 
۰
وزیر ارشاد:

فیلم با موضوع فلسطین در جشنواره فیلم فجر امسال داریم

چهارشنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۳۱
کد مطلب: 856935
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از ساخت فیلم‌هایی با موضوع فلسطین در گذشته و آماده‌سازی آنها برای حضور در جشنواره فیلم فجر امسال خبر داد.
فیلم با موضوع فلسطین در جشنواره فیلم فجر امسال داریم
به گزارش جهان نيوز، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفت‌گو با میزان درباره ساخت فیلم‌هایی با سوژه فلسطین و غزه برای حضور در جشنواره فیلم فجر امسال گفت: از آنجا که مراحل ساخت فیلم زمان‌بر است، بنابراین زمان لازم برای ساخت فیلم با مضمون غزه و رساندن آن به چهل‌ودومین جشنواره فیلم فجر نداریم، اما یک یا دو فیلم سینمایی با موضوع فلسطین در گذشته ساخته‌ شده است که امیدواریم بتوانند تا جشنواره فیلم فجر مراحل پایانی را پشت سر گذاشته و آماده ارائه شوند. 

اسماعیلی در مورد انتخاب و معرفی مدیر روابط عمومی چهل‌ودومین جشنواره فیلم فجر بیان کرد: فراخوان‌های مربوط به جشنواره فیلم فجر امسال اعلام‌ شده است و به‌زودی مجتبی امینی دبیر این جشنواره اطلاعات کامل‌تری درباره روند کارهای اجرایی جشنواره را در اختیار خبرنگاران قرار خواهد داد. 
 
https://jahannews.com/vdcds90jkyt0kn6.2a2y.html
jahannews.com/vdcds90jkyt0kn6.2a2y.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *