شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 4 May 2024
 
۰

چرا صهیونیست ها نگران شده اند؟

سه شنبه ۹ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۰۳:۲۰
کد مطلب: 856636
صهیونیست‌ها با وجود همه خط‌ونشان‌هایی که کشیده‌اند هنوز نتوانسته‌اند در عرصه جنگ زمینی به موفقیتی دست‌یابند و پس از شکستی که جمعه‌شب در این زمینه خوردند بیش از پیش نگران شده‌اند.
چرا صهیونیست ها نگران شده اند؟
به گزارش جهان نيوز به نقل از جام جم، یکی از موانع جدی صهیونیست‌ها برای جنگ زمینی، تونل‌های زیرزمینی است که در نوار غزه ایجاد شده است. صهیونیست‌ها در گذشته بسیار تلاش کرده‌اند این تونل‌ها را ازبین‌ببرند و بسیاری از مردم فلسطین را نیز دراین راه به‌شهادت‌رسانده‌اند اما به‌هیچ‌وجه به هدف خود نرسیده‌اند.

اکنون هم خبرگزاری بلومبرگ با استناد به منابع آگاه اعلام کرده است سرویس‌های امنیتی اسرائیل از شرکت‌هایی که در توسعه نرم‌افزارهای جاسوسی تخصص دارند، ازجمله سازنده برنامه جاسوسی صهیونیستی «پگاسوس»، برای کمک به ردیابی گروگان‌هایی که توسط جنبش حماس اسیر شده‌اند استفاده می‌کنند.

چهار منبع صنعت امنیت سایبری و یک مقام ارشد دولت اسرائیل گفتند که مقامات از NCO Group و Candero که هر دو در فهرست سیاه آمریکا قرار دارند، خواسته‌اند تا به‌سرعت توانایی‌های جاسوسی خود را برای برآورده‌کردن نیازهای نیروهای امنیتی رژیم‌صهیونیستی توسعه دهند.

این منابع که از افشای هویت‌شان خودداری کردند، افزودند: شرکت‌های مذکور به همراه بسیاری از شرکت‌های نرم‌افزاری دیگر با درخواست مقامات صهیونیستی همکاری می‌کنند و خدمات خود را عمدتا به‌صورت رایگان به صهیونیست‌ها ارائه می‌دهند.

در صورت صحیح بودن ادعای خبرگزاری بلومبرگ، با توجه به این‌که بخشی از اسرای صهیونیستی در تونل‌های حماس در زیر زمین نگهداری ‌می‌شوند، این خطر وجود دارد که با موقعیت‌یابی مکان اسرای صهیونیست، تونل‌های حماس نیز مورد شناسایی ارتش رژیم‌صهیونیستی قرار بگیرد.

فلسطینی‌ها در طول دهه‌ها به این نتیجه رسیده‌اند که برای مقابله با رژیم جنایتکار صهیونیست باید پناهگاه‌هایی دائمی داشته باشند و بر همین اساس در سال‌های گذشته تونل‌های زیرزمینی در غزه، گسترش زیادی یافته است.

همچنین با توجه به محاصره این منطقه از سوی رژیم‌صهیونیستی، فلسطینی‌ها درمواقع ضروری از این تونل‌ها برای آوردن مواد غذایی و سوخت از خارج غزه استفاده می‌کنند.
https://jahannews.com/vdcbf0bw0rhbs0p.uiur.html
jahannews.com/vdcbf0bw0rhbs0p.uiur.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *