جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 10 May 2024
 
۰
۱

چرا برنامه مشاعره دیگر پخش نمی‌شود؟‌

يکشنبه ۷ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۴۰
کد مطلب: 856374
اسماعیل آذر دلیل پایان دادن برنامه مشاعره را اینگونه توصیف کرد که مدیران جدید صدا و سیما دیگر تحویلش نمی‌گیرند.
چرا برنامه مشاعره دیگر پخش نمی‌شود؟‌
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، امیر اسماعیل آذر شاعر معاصر و استاد دانشگاه در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زنجان ، در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چرا برنامه مشاعره در رسانه ملی به کار خود پایان داد اظهار داشت: برای اینکه مدیران جدید هیچ کس را باور ندارند و برای ما این برنامه تمام شد. 

وی گفت: در حال حاضر همکاری بنده با صدا و سیما فقط به رادیو فرهنگ ختم شده و دیگر برنامه ای در دست اجرا ندارم.

شاعر معاصر و استاد دانشگاه تصریح کرد: بنده برای فرهنگم و زبان فارسی همیشه آماده هستم و اگر مدیران صدا و سیما از بنده بخواهند حتما مجدداً برنامه مشاعره را از شبکه تلویزیونی از سر می‌گیریم.

وی تصریح کرد: این برنامه تقریباً تنها برنامه ادب فارسی است و جایش خالی است و بنده بدون دریغ در خدمت ملت عزیز ایران هستم. مدیران جدید صدا و سیما ما را جواب نکردند بله کسی ما را تحویل نگرفت و در این زمینه کسی با ما صحبت نمی‌کند.

به گزارش تسنیم، برنامه مشاعره با تهیه کنندگی امیرحسین آذر و مجری‌گری امیراسماعیل آذر چندین سال بود که از شبکه آموزش سیما پخش می شد و طرفداران زیادی داشت که متأسفانه مدتی است که دیگر این برنامه جایی در کنتاکتور شبکه آموزش ندارد.
https://jahannews.com/vdca0inay49nme1.k5k4.html
jahannews.com/vdca0inay49nme1.k5k4.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


!!
Iran, Islamic Republic of
همه مشکلات کشور حل شده ، فقط مونده اجرای مشاعره !!!