يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 19 May 2024
 
۰
۱۱

«آرمیتا گراوند» درگذشت

شنبه ۶ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۰۱
کد مطلب: 856251
دقایقی پیش «آرمیتا گراوند» دانش‌آموز بیهوش شده در متروی پایتخت، علی‌رغم تلاش پزشکان متاسفانه جان خود را از دست داد.
«آرمیتا گراوند» درگذشت
به گزارش جهان نيوز، آرمیتا گراوند، دختر دانش‌آموز ۱۶ ساله‌ای که در مترو بیهوش شده بود، علی‌رغم تلاش پزشکان پس از گذشت ۲۶ روز، جان خود را از دست داد.

صبح روز یکشنبه ۹ مهر ۱۴۰۲، «آرمیتا گراوند»، دختر دانش‌آموزی که از ایستگاه شهدا خط ۴ مترو تهران به سمت مدرسه خود می‌رفت در واگن مترو تعادلش را از دست داد و بر اثر اصابت سرش به سکوی قطار مترو آسیب شدید دید.

آرمیتا همان لحظه توسط چند تن از همراهانش به بیرون قطار منتقل شد و بلافاصله عوامل امدادی مترو اقدامات اولیه درمانی بر روی وی را آغاز کردند. همچنین پس از تماس با اورژانس، عملیات درمانی پس از چند دقیقه توسط اورژانس ادامه یافت و او به مجهزترین بیمارستان در نزدیکی ایستگاه مترو شهدا منتقل شد.
 
از همان ساعات اولیه، رسانه‌های ضدایرانی که مترصد سواستفاده از اتفاق پیش آمده برا آرمیتا بودند شروع به ایجاد شایعه کردند. آنها علت وقوع این حادثه را برخورد و درگیری آرمیتا با افرادی داخل مترو بر سر حجاب اعلام کرده بودند اما دوستان آرمیتا که در زمان وقوع حادثه با او در مترو بودند گفتند «هیچ کس در مترو به ما تذکر نداد چه برسد به درگیری». همچنین شرکت مترو بلافاصله فیلم‌های مربوط به حادثه را منتشر کرد که به‌وضوح نشان می‌داد آرمیتا در تمام مسیر دچار هیچگونه درگیری نشده بود.
 
پدر و مادر آرمیتا هم گفتند که پس از بررسی‌ و مشاهده تمام دوربین‌های مترو برایشان محرز شده که «هیچ  فردی در مترو با آرمیتا برخوردی نداشته است».
 
شهین احمدی مادر آرمیتا گفته بود: هر روز به همراه همسرم «بدون هیچ محدودیتی با دخترمان ملاقات می‌کنیم». او از مردم درخواست کرده بود «هیچ عکس و فیلمی از دخترش در فضای مجازی منتشر نشود.»
https://jahannews.com/vdcenp8vzjh8nwi.b9bj.html
jahannews.com/vdcenp8vzjh8nwi.b9bj.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


سید حسین
Iran, Islamic Republic of
خداوند رحمتشون کند و به پدر و مادرش صبر بدهد.
Iran, Islamic Republic of
جهان نیوز! لطفا از موضوع غزه فاصله نگیر و روی موضوع مرگ این دختر مانور نده و آن را بزرگ نکن، چون دشمنان داخلی و خارجی می‌خواهند با ضریب دادن به یک خبر حواس مردم را از مسئله بسیار بزرگ و مهم غزه و تلاش‌های دستگاه دیپلماسی کشور در این مسیر، پرت کنند و برای کشور هزینه بتراشند.
Iran, Islamic Republic of
موضوع غزه آنقدر فاجعه بار است که جریان مرحومه آرمیتا نمی تواند آن را به حاشیه ببرد. اما خب باید مواظب لاشخورها و کرکس هاس رسانه ای فارسی زبان بود.
Iran, Islamic Republic of
امتحانات الهی برای این ملت، همیشه دقیق، به موقع و بسیار مهم بوده است. با همین مسائل به ظاهر کوچک، عده زیادی از صراط حق خارج و عده ای هم وارد می‌شوند و این سنت همیشگی الهی است
هوشیار باشیم که گرفتار جو باطل نشویم تا بلکه پله‌ای بالاتر رویم!
صابر - کرمانشاه
این موضوع چندان اهمیت ندارد -- همه میدانند و اسناد و فیلم های موجود نشان داده این دختر خودش به کما رفته و اصلا برخوردی نبوده .. خداوند رحمتش کند و از سر تقصیرات همه ما بگذرد
United States
جان مادرتان بساط این حجاب بان ها را جمع کنید...
Iran, Islamic Republic of
داداش
حجاب بان کیه
تو آمریکا نشستی هرچی علینژاد میگه باور میکنی
Iran, Islamic Republic of
باید بساط زنان بد پوششی که راست راست در انظار عمومی راه میرن و در کمال وقاحت با عریان نمودن ر و بخشی از بدن خود به احکام الهی و قانون مملکت دهن کجی می کنن را جمع کنند.
Iran, Islamic Republic of
حجاب بان اینگونه عمل میکنه که از یکطرف دنبال برقراری حکم الهی، قانون کشور و اخلاق در جامعه و از طرفی خیرخواهی برای عدم افتادن زنان در عذاب ابدی است که پس از مرگ از ناحیه عمل خود دریافت می‌کنند هست
Iran, Islamic Republic of
خدا رحمت کنه ولی موضوعی نیست که مدام رسانه ای بشه
مرصاد
Iran, Islamic Republic of
مراقب باشیم ؛ فریب نخوریم ! لاشخورهای عمله دشمن ؛ به صف شده اند !!