دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

ناراحتی شهید فوتبالیست پس از زدن گُل

پنجشنبه ۴ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۴۳
کد مطلب: 856083
یکی از همرزمان شهید فوتبالیست «احمد هوشنگی» می‌گوید: احمدآقا وقتی به جبهه آمد، برنامه فوتبال را در لشکر ۱۷ راه انداخت. در مسابقات فینال از وسط زمین شوت زد و گل شد، بعد فریاد زد گُل، گُل.
ناراحتی شهید فوتبالیست پس از زدن گُل
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، وقتی پای خاطرات درباره شهدا می‌نشینیم، همرزمان و خانواده‌هایشان روایت می‌کنند از فضائل اخلاقی‌شان. حتی اگر فوتبالیست بودند، برای بازی‌هایشان خدا و اهل بیت(ع) را در نظر می‌گرفتند. نمونه این فضیلت اخلاقی را در شهید فوتبالیست «احمد هوشنگی» به روایت همرزمش «حاج قاسم میرزایی» می‌خوانیم.
 
تصویر سمت راست شهید فوتبالیست «احمد هوشنگی»

«احمد هوشنگی» فوتبالیست خوبی بود. وقتی هم به جبهه آمد، برنامه فوتبال را در لشکر ۱۷ علی‌بن ابیطالب(ع) راه انداخت. در جریان مسابقات، تیمی که شهید هوشنگی بازیکن آن بود، امتیاز بیشتری کسب کرد.

شهید هوشنگی در مسابقه فینال از وسط زمین شوت زد و گُل شد، فریاد زد گُل، گُل... بعد از زدن گل، احمدآقا رفت و کنار زمین نشست. دیدم چهره‌اش رفته تو هم! رفتم پیشش نشستم و به او گفتم: چی شده، چرا ناراحتی؟ گفت: این گل یا زهرا(س) داشت و نباید فریاد می‌زدم گُل!
این شهید متولد شهریور ۱۳۴۳ در روستای چشمه‌شور شهر قم بود که ۲۴ بهمن ماه ۱۳۶۴ و در جریان عملیات «والفجر ۸» به شهادت رسید.
https://jahannews.com/vdch6-n6x23nmvd.tft2.html
jahannews.com/vdch6-n6x23nmvd.tft2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *