چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 1 May 2024
 
۰
پیروانی:

قهرمانی تیم ملی در جام ملت‌ها غیرممکن نیست/ برنامه‌ریزی لیگ در کیفیت بازی‌ها تأثیر منفی می‌گذارد

سه شنبه ۲ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۰۲
کد مطلب: 855802
سرمربی سابق تیم فوتبال المپیک کشورمان بر این اعتقاد است که قهرمانی شاگردان امیر قلعه‌نویی در جام ملت‌های آسیا غیرممکن نیست.
قهرمانی تیم ملی در جام ملت‌ها غیرممکن نیست
به گزارش جهان نيوز، غلامحسین پیروانی در گفت‌وگو با تسنیم درباره قهرمانی تیم ملی فوتبال کشورمان در تورنمنت اردن گفت: من معتقدم تیم ملی برای حضور پرقدرت در جام ‌ملت‌های آسیا باید با تیم‌های قوی‌تر بازی کند و ما در این زمینه باید ژاپن و کره جنوبی را الگو قرار دهیم، چون بدون شک در مرحله حذفی با آنها روبه‌رو خواهیم شد.

وی در ادامه افزود: نمی‌خواهم قهرمانی تیم ملی در تورنمنت اردن را بی‌ارزش کنم، ولی ما باید با تیم‌های قوی‌تر از قطر و اردن بازی کنیم. قطعاً این بازی‌ها نمی‌تواند نقاط ضعف ما را به خوبی نشان دهد.

پیشکسوت فوتبال ایران یادآور شد: در این سال‌ها همیشه در مراحل حذفی مقابل ژاپن و کره جنوبی مشکل داشتیم و برابر آنها شکست خوردیم. امیدوارم تیم ملی با بهترین شرایط به جام ملت‌ها برود و نقاط ضعف خود به ویژه در ساختار دفاعی و جنگ‌های یک در مقابل یک را برطرف کند. 

پیروانی در پاسخ به این پرسش که آیا تیم ملی در جام ملت‌های آسیا شانسی برای قهرمانی خواهد داشت یا خیر، تصریح کرد: تیم ملی در دهه‌های گذشته کارهای مهمی انجام داده است. به‌عنوان مثال هیچ‌کس تصور نمی‌کرد ایران در زمین استرالیا به جام جهانی صعود کند، اما این اتفاق رخ داد. به عقیده من قهرمانی در جام ملت‌ها هم غیرممکن نیست، ولی با وجود تیم‌هایی چون کره‌ و ژاپن بسیار سخت خواهد بود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: ما اگر می‌خواهیم یک تیم ملی خوب داشته باشیم باید لیگ برتر را به‌صورت منظم و بابرنامه برگزار کنیم، ولی متأسفانه لیگ ما نظم خاصی ندارد که این موضوع قطعاً در کیفیت بازی‌ها تأثیر منفی خواهد گذاشت.
https://jahannews.com/vdcfxtdc0w6dtca.igiw.html
jahannews.com/vdcfxtdc0w6dtca.igiw.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *