شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

النصر چگونه پسر ۱۳ ساله رونالدو را جذب کرد؟

شنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۰۳:۲۷
کد مطلب: 855321
یکی از مدیران النصر درباره جذب پسر ۱۳ ساله کریستیانو رونالدو اظهارنظر کرد.
النصر چگونه پسر ۱۳ ساله رونالدو را جذب کرد؟
به گزارش جهان نيوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، کریستیانو جونیور پسر کریستیانو رونالدو پس از پایان بازی‌های ملی بین‌المللی و بازگشت با پدرش به ریاض از پرتغال تصمیم گرفت تا برای النصر در رده‌های پایه‌ای بازی کند. روزنامه الریاضیه عربستان با اعلام این خبر نوشت: النصر با توجه به سیستم جدید مصوب در فدراسیون فوتبال عربستان با جونیور رونالدو قرارداد امضا کرد.

جونیور همانند پدرش که در النصر پیراهن شماره ۷ را می‌پوشد، همین شماره را برای بازی انتخاب کرد. او امروز برای تیم جدیدش در بازی افتتاحیه لیگ زیر ۱۳ سال عربستان برابر القادسیه به میدان می‌رود.

عبدالرحمن الشهرانی، مدیر تیم‌های پایه‌ای باشگاه النصر درباره جذب جونیور رونالدو گفت: ثبت این بازیکن طبق سیستم جدید فدراسیون فوتبال عربستان که ماه گذشته اعلام شد، صورت گرفت. توسعه فوتبال همواره از سطح پایه‌ای شروع می‌شود و ما در باشگاه النصر قدردان تصمیم فدراسیون فوتبال هستیم که امکان جذب استعداد‌ها از جمله پسر کریستیانو رونالدو را فراهم کردند.
https://jahannews.com/vdcb5sbw8rhbsfp.uiur.html
jahannews.com/vdcb5sbw8rhbsfp.uiur.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *