شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰
۲

شکست خانگی نساجی مقابل یاران نیمار

سه شنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۵۱
کد مطلب: 853199
تیم فوتبال نساجی امشب به مصاف تیم الهلال عربستان رفت و بازی را با نتیجه ۳-۰ به این تیم واگذار کرد.
شکست خانگی نساجی مقابل یاران نیمار
به گزارش جهان نيوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، تیم فوتبال نساجی ایران در نخستین مسابقه مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا موفق به کسب پیروزی دو بر صفر در زمین مومبای سیتی هند شد و شروع موفقیت‌آمیزی در این رقابت‌ها داشت، اما آنها امشب جدال سختی در ورزشگاه آزادی برابر الهلال دارند تا بتوانند به دومین برد متوالی برسند، اما در آن سوی میدان این تیم سعودی نیز پس از ناکامی در نخستین بازی با کسب تساوی لحظه آخری برابر نوبهار نامانگان ازبکستان، امیدوار است نساجی را شکست بدهد و صاحب سه امتیاز شود.

ترکیب نساجی ایران
محمدرشید مظاهری - امیرمهدی جان‌ملکی - وحید محمدزاده - امیرمحمد هوشمند - سید احسان حسینی - محمود قائدرحمتی - اسماعیل بابایی - فرشید اسماعیلی - صابر حردانی - محمدرضا عباسی - محمدرضا آزادی
سرمربی: سید مهدی رحمتی

ترکیب الهلال عربستان
محمد العویس - کالیدو کولیبالی - علی البلیهی - محمد البریک - یاسر الشهرانی - محمد کنو - سلمان الفرج - مالکوم - میشل - نیمار - الکساندر میتروویچ
سرمربی: ژرژ ژسوس
داور: ما نینگ(چین)/ کمک‌ها: ژو فی و ژانگ چِنگ؛ داور چهارم: وانگ دی /داوران VAR : فو مینگ و یون یینهائو (چین) / نماینده برگزاری: احمد تیلائف (ازبکستان) / مسئول برگزاری مسابقه: محمد هارون(امارات) / ناظر داوری: مایکل هانانیا (فلسطین)

 لحظات حساس نیمه اول:
دقیقه ۳: قائدرحمتی اولین خطر جدی را روی دروازه الهلال به وجود آورد که ارسال توپ از ضربه ایستگاهی میانه زمین و ضربه سر شماره ۱۱ نساجی را محمد العویس دراختیار گرفت.

دقیقه ۴: نیمار با حرکت تکنیکی خط دفاعی نساجی را بهم ریخت و تا پشت محوطه جریمه پیش رفت که پاس در عمق او را میشل با پاس در عرض به مقابل دروازه فرستاد تا الکساندر میتروویچ گلزنی کند، اما داور چینی پس از نظر کمک‌های ویدئویی خود این گل را مردود کرد و آفساید مهاجم صربستانی الهلال را گرفت.

دقیقه ۱۳: ارسال محمد البریک از سمت راست زمین در محوطه جریمه به میتروویچ رسید که شوت روی پای این بازیکن را مظاهری به خوبی دفع کرد.

دقیقه ۱۹: بازیکنان الهلال پس از پاس‌کاری‌های پیاپی توسط سلمان الفرج توپ را به سمت راست زمین بردند که ارسال زیبای محمد البریک را میتروویچ با ضربه سر به تور دروازه نساجی چسباند.

.دقیقه ۲۴: پاس رو به جلوی عالی صابر حردانی در سمت راست محوطه جریمه به فرشید اسماعیلی رسید که ارسال کوتاه این بازیکن بی‌دقت بود و توسط مدافعان الهلال دور شد
دقیقه ۳۱:  وحید محمدزاده درگیری عجیب و بی‌دلیلی با میتروویچ پیدا کرد که همین اتفاق موجب بروز تنش و درگیری بازیکنان دو تیم شد و در همین شلوغی، امیرمحمد هوشمند مدافع نساجی و سلمان الفرج، کاپیتان الهلال به دلیل ضربه به بازیکن مقابل پس از بازبینی ویدئویی داور چینی از کنار زمین اخراج شدند. این اخراج در حالی اتفاق افتاد که ما نینگ در ابتدا به هوشمند کارت زرد داده بود ولی در ادامه تصمیم به تغییر رنگ کارت گرفت و او را به همراه هافبک الهلال اخراج کرد.

دقیقه ۴۵: پاس بلند کولیبالی از میانه زمین را محمد البریک به میشل رساند که در ادامه شوت روی پای این بازیکن برزیلی به شکل خطرناکی از کنار دروازه نساجی به بیرون رفت.

دقیقه ۲+۴۵: نیمار روی توپ ارسالی از سمت راست زمین صاحب توپ شد که نتوانست از این موقعیت بهره ببرد و توپ با فشار مدافعان نساجی در دست مظاهری جای گرفت.

دقیقه ۸+۴۵: شوت روی پای چپ اسماعیل بابایی از پشت محوطه جریمه با فاصله از بالای دروازه الهلال رد شد.

دقیقه ۸+۴۵: نفوذ مالکوم از سمت راست زمین و ارسال کوتاه این بازیکن را مظاهری در اختیار گرفت.

دقیقه ۱۰+۴۵: در زمان حمله الهلال از جناح راست و ارسال به محوطه جریمه، جان‌ملکی میتروویچ را روی زمین انداخت که داور پشت محوطه جریمه اعلام خطا کرد.

دقیقه ۱۱+۴۵: ضربه ایستگاهی نیمار از پشت محوطه به دیوار دفاعی بازیکنان نساجی برخورد کرد.
 
لحظات حساس نیمه دوم:
 
دقیقه ۵۳: شوت پای چپ پرقدرت آزادی با پای چپ از پشت محوطه جریمه را محمد العویس با شیرجه تماشایی دفع کرد.

دقیقه ۵۹: بازیکنان الهلال از اشتباه پیاپی نساجی استفاده کردند که پاس در عمق ناصر الدوسری تعویضی را نیمار با شوت تماشایی پای چپ به تور دروازه چسباند و گل دوم تیمش را زد.

دقیقه ۶۱: کولیبالی با توپ گیری عالی در زمین خودی در شرایطی که صحنه مشکوک به خطا روی قائدرحمتی بود، ضد حمله سریعی زد و تا پشت محوطه جریمه نساجی پیش رفت که پاس در عمق او و ضربه فنی نیمار به تیرک عمودی دروازه اصابت کرد و دفع شد.

دقیقه ۶۵: شوت تماشایی پای چپ میشل از پشت محوطه را مظاهری در اختیار گرفت.

حواشی:
* مهرداد عبدی، کاپیتان نساجی به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه گونه دور از فهرست تیمش مقابل الهلال است.

* یاسین بونو، روبن نوس، سرگئی میلینکوویچ ساویچ و سالم الدوسری ۴ غایب سرشناس الهلال مقابل نساجی هستند.

* تماشاگران نساجی استقبال چشمگیری از این بازی داشتند.

* هواداران خانم نساجی در طبقه دوم ضلع جنوبی ورزشگاه آزادی استقرار پیدا کردند.

* مهدی رحمتی از ابتدای مسابقه جنب و جوش زیادی در کنار زمین دارد.

* بازیکنان نساجی تا دقیقه ۱۵ چهار بار روی زمین افتادند که سه بار داور بازی را متوقف کرد.

* نیمار در دقیقه ۲۳ به دلیل احساس درد از ناحیه مچ پا در سمت چپ زمین روی زمین افتاد.

*بازی ۲۰ نفره شد/ دقیقه ۳۱ بعد از درگیری بازیکنان دو تیم، داور سلمان فرج از الهلال و هوشمند از نساجی را از زمین بازی اخراج کرد.

* سلمان الفرج که از زمین اخراج شده بود، در زمان حرکت به سمت رختکن به دلیل پرتاب اشیا به سمت خود دوباره به میانه میدان بازگشت و نسبت به این موضوع اعتراض داشت که با دخالت مظاهری دوباره به رختکن رفت.

* داور در نیمه اول بخاطر اتفاقات و حواشی عجیب و متوالی ۱۳ دقیقه وقت اضافه اعلام کرد.
https://jahannews.com/vdcco1q4o2bqps8.ala2.html
jahannews.com/vdcco1q4o2bqps8.ala2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
هر چی بکاری همان را درو می کنی . ما جکار کردیم که انتطار داریم الهلال را ببریم .
United States
یک بنر از بنرهای سردار دلها که توسط زاکانی در تهران نصب شد هم می بردید پشت دروازه سعودی ها نصب می کردید.....