چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 1 May 2024
 
۰

درخواست نتانیاهو برای تحریم حامیان حماس

يکشنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۵۱
کد مطلب: 854593
نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی ضمن تهدید به انجام حملات جنایتکارانه بیشتر علیه نوار غزه، خواستار تحریم کشورهایی که پناهگاه و حامی حماس هستند شد.
درخواست نتانیاهو برای تحریم حامیان حماس
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم موقت صهیونیستی که از ابتدای دوران حکمرانی‌اش در تل‌آویو این‌چنین از عملیات گروه‌های مقاومت فلسطینی غافلگیر نشده بود، خواستار تحریم حامیان حماس شد.

در حالی که تل‌آویو از حامیان اصلی گروه تروریستی داعش محسوب می‌شود،‌اما نتانیاهو با یاوه‌گویی و تشبیه حماس به داعش، گفت: «باید تحریم‌هایی علیه کشورهایی که پناهگاه و حامی حماس هستند، اعمال شود».

به نوشته روزنامه «جروزالم پست»، نتانیاهو در دیدار با «اورسولا فون در‌لاین» رئیس کمیسیون اروپا ادعا کرد: «این خط مقدم بین تمدن و بربریت است و ما باید اطمینان حاصل کنیم که هیچگس با وحشی‌ها رو به رو نمی‌شود».

وی همچنین در ادامه حملات جنایتکارانه و بزدلانه به کودکان و زنان فلسطینی در نوار غزه، به آنها هشدار داد: «برای آنچه در راه است آماده شوید».

بعد از آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط جنبش مقاومت حماس علیه رژیم تروریست صهیونیستی در روز شنبه قبل که منجر به هلاکت حداقل ۱۵۰۰ صهیونیست و زخمی شدن ۳۴۰۰ نفر از آنها شد، کابینه رژیم اشغالگر قدس دستور آغاز حملات گسترده به نوار غزه را صادر کرد.

«یوآو گالانت» وزیر جنگ تل‌آویو با دستور اعمال محاصره همه‌جانبه علیه نوار غزه، ورود هرگونه غذا، دارو، سوخت، برق و حتی آب به این منطقه را ممنوع کرد.

وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه بامداد یکشنبه اعلام کرد که بر اثر حملات جنایتکارانه رژیم کودک‌کُش صهیونیستی، تاکنون ۲۲۲۸ فلسطینی به شهادت رسیده و ۸۷۴۴ نفر نیز مجروح شده‌اند.
https://jahannews.com/vdcb9abwfrhbssp.uiur.html
jahannews.com/vdcb9abwfrhbssp.uiur.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *