سه شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 14 May 2024
 
۰
۱

انهدام شبکه فساد در استان کرمان‌

سه شنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۴۵
کد مطلب: 854039
رئیس کل دادگستری استان کرمان از شناسایی و دستگیری ۴ نفر از سرشبکه‌های اصلی یک باند فساد در چندین شهرستان استان کرمان خبر داد.
انهدام شبکه فساد در استان کرمان‌
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیم حمیدی از شناسایی و دستگیری 4 نفر از سرشبکه‌های اصلی یک باند فساد خبر داد و اظهار داشت: اعضای این باند به اتهام ارتشا، رشا، کارچاق کنی و مدعی نفوذ در دستگاه قضایی، مورد رصد اطلاعاتی نامحسوس ماموران حفاظت و اطلاعات دادگستری استان قرار گرفتند.

رئیس کل دادگستری استان کرمان تصریح کرد: عزم دستگاه قضایی استان کرمان در برخورد با مفاسد چه در درون دستگاه و چه در بیرون از سیستم جدی است و بدون اغماض باهر فردی در هر رده‌ای که مرتکب تخلف و جرم شود با قاطعیت برخورد خواهد شد.

‌حمیدی به انهدام اعضای این باند در جنوب استان کرمان نیز اشاره کرد و گفت: در این رابطه علاوه بر بازداشت 4 متهم، 6 کارشناس رسمی دادگستری و 8  کارچاق کن و تعدادی کارمند از ادارات مختلف تحت تعقیب قضایی قرار گرفته‌اند.

رئیس کل دادگستری استان کرمان با تاکید بر اینکه هیچ خط قرمزی در مسیر مبارزه با مظاهر فساد در درون و پیرامون دستگاه قضایی وجود ندارد، خاطرنشان کرد: با افرادی که با اعمال متقلبانه و سوء استفاده از عناوین جعلی، به اعتماد عمومی مردم آسیب می‌زنند، قاطعانه برخورد خواهد کرد.

حمیدی در پایان از اقدامات موثر حفاظت اطلاعات دادگستری استان کرمان، تمامی روسا و دادستان‌های حوزه‌های قضایی، قضات و کارمندان دادگستری استان کرمان، به ویژه رئیس دادگستری و دادستان جیرفت در زمینه مبارزه و مقابله با باند‌های فساد اقدام می‌کنند تشکر و قدردانی کرد.
https://jahannews.com/vdcgwt97yak9nz4.rpra.html
jahannews.com/vdcgwt97yak9nz4.rpra.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
البته دستگیری مجرمان و مفسدان جای تقدی و تشکر داره اما ای کاش قانون مربوط به مجازات این بی غیرتهای حرومخور را هم به نحوی اصلاح کرده و ارتقاء می دادید که حقیقتا" پشیمان کننده برای مفسدان فعلی و عبرت انگیز برای دیگر افرادی که هوس سوء استفاده از پست و مقام و جایگاه اداری و سازمانی به سرشون میزنه.