سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰
۳

اینفوگرافیک/ مردم اسرائیل!

يکشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۵۹
کد مطلب: 853679
حمله نیروهای مقاومت فلسطین به غاصبان صهیونیست نشان داد که اینان هویتی مردمی در تاریخ جوامع انسانی ندارند و غاصبانی هستند که باید سرزمین فلسطین را به صاحبان اصلیش بازگردانند.
https://jahannews.com/vdcfemdc1w6dtva.igiw.html
jahannews.com/vdcfemdc1w6dtva.igiw.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


رضا
Iran, Islamic Republic of
اما تکلیف وجدان اسلامی و حق پرست ما با کودکانی که ناخواسته در گیر معرکه جنگ شده اند مشخص نیست. گناه را پدربزرگ ها و مادربزرگ ها انجام داده اند که صاحبخانه را کشته اند و بیرون رانده اند و خود ساکن شده اند. گناه را حتی پدر و مادر هایشان انجام میدهند که خانه غصب شده را رها نمی کنند و به کشور خودشان بازنمی گردند. اما این کوکان هنوز به توان انجام گناه نرسیده اند و درکی از آن ندارند. .
Iran, Islamic Republic of
اين همه نوزادان فلسطيني از بين رفتن هيچكس نگفت به كدام گناه؟ حالا براي مردن و آواراگي بچه هاي صهيونيست بايد گفت چرا؟
Iran, Islamic Republic of
تکلیف را که خدا معین و مشخص نموده. همون خدایی که مطابق نص صریح ایات قرآن کریم موقع نزول عذاب بر یک قوم یا مردم گنهکار یک روستا یا شهر و دیار بین کوچک و بزرگ و زن و مرد و بچه و پیر و جوان فرق نگذاشته و همه را با هم عذاب نموده. یعنی میخوای بگی ما باید از خود خداوند هم دلسوزتر باشیم؟!!