يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰
۳

پیام خبرساز مریم رجوی به نرگس محمدی

جمعه ۱۴ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۴۵
کد مطلب: 853530
بعد از دریافت جایزه صلح نوبل از سوی نرگس محمدی محکوم امنیتی، مریم رجوی سرکرده گروهک منافقین در پیامی ضمن تبریک به وی، خواستار مداخله جامعه جهانی در امور داخلی ایران شد!
پیام خبرساز مریم رجوی به نرگس محمدی
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم،  بعد از دریافت جایزه صلح نوبل از سوی نرگس محمدی محکوم امنیتی، مریم رجوی سرکرده گروهک منافقین در پیامی ضمن تبریک به وی، خواستار مداخله جامعه جهانی در امور داخلی ایران شد!

پیام‌های تبریک مریم رجوی و مقامات رژیم صهیونیستی به نرگس محمدی، ماهیت سیاسی و پشت‌پرده این جایزه را بیش از پیش آشکار می‌کند.

جایزه صلح نوبل در سالهای گذشته به وسیله‌ای تبلیغاتی علیه کشورهای مستقل تبدیل شده است و در فهرست برندگان آن اسامی جنایتکارانی همچون شبمون پرز و اسحاق رابین به چشم می‌خورد!
https://jahannews.com/vdcbffbwgrhbssp.uiur.html
jahannews.com/vdcbffbwgrhbssp.uiur.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
برای نوبل صلح جهانی ننگ از این بالاتر نیست که عفریته خونخوار و خون آشامی مثل مریم رجوی به گیرنده جایزه تبریک بگه!!!
Romania
وقتی یه قصاب مردم پیام تبریک میده تا تهش بخونه
Iran, Islamic Republic of
شما گیر دادین به تبریک گفتن این عفریته آدمکش نکبت ( مریم قجر عضدانلو ابریشمچی رجوی !!)؟؟!! . الآن در بین جماعت موسوم به اصلاح طلب افرادی داریم که آب از لب و لوچه اشون راه افتاده و کلی به این قضیه مضحک جایزه صلح گرفتن یکی دیگر از زنهای آلت دست دشمنان ایران و اسلام افتخار می کنن!!