شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

تقدیر آیت‌الله سیستانی از جانبازان نبرد با داعش

جمعه ۱۴ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۳۰
کد مطلب: 853498
آیت‌الله سیدعلی سیستانی، مرجع عالی شیعیان در عراق، صبح امروز( ۱۴ مهرماه) با گروهی از جانبازان نبرد با داعش دیدار کرد.
تقدیر آیت‌الله سیستانی از جانبازان نبرد با داعش
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، دفتر آیت‌الله سیدعلی سیستانی در بیانیه‌ای اعلام کرد: مرجع دینی شیعیان قبل از ظهر امروز پذیرای جمعی از رزمندگانی بود که در نبرد با گروه تروریستی داعش به درجه جانبازی نائل آمدند.

در این بیانیه آمده است: «مرجع دینی شیعیان در این دیدار از فداکاری بزرگ این رزمندگان تمجید و از آن‌ها تشکر کردند».

براساس این بیانیه، آیت‌الله سیستانی خیر و برکت در دنیا و اجر و پاداش در آخرت برای این رزمندگان در مقابل کار بزرگی که برای میهن، مردم و مقدساتشان انجام دادند، از خداوند متعال خواستار شد.

گروه تروریستی داعش در اوایل سال 1393 با سوءاستفاده از خلاء قدرت و اختلافات سیاسی در عراق و با حمایت‌های منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای از مناطق تحت اشغال در جنوب سوریه به استان نینوا در شمال عراق هجوم آورد و در بازه زمانی سه ماهه توانست بخش‌های وسیعی از استان‌های «الانبار، صلاح‌الدین، کرکوک و دیاله» را به اشغال دربیاورد.

در سپتامبر 2017 تمامی مناطق اشغال‌شده توسط گروه تکفیری ـ تروریستی داعش در عراق آزاد شد و دولت عراق در 9 دسامبر 2017 پایان جنگ و پیروزی بر داعش را به‌طور رسمی اعلام کرد.
https://jahannews.com/vdceox8vvjh8nei.b9bj.html
jahannews.com/vdceox8vvjh8nei.b9bj.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *