دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 6 May 2024
 
۰

واکنش مدیرعامل باشگاه سپاهان به رفتار الاتحاد

سه شنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۳۰
کد مطلب: 853159
تیم الاتحاد و نماینده AFC موضوعات خارج از عرف و شئونات ورزشی را مطرح کرده بودند.
واکنش مدیرعامل باشگاه سپاهان به رفتار الاتحاد
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، محمدرضا ساکت در جمع خبرنگاران پیرامون لغو بازی تیم‌های سپاهان و الاتحاد، اظهار داشت: تیم‌ الاتحاد در شرایط مناسب وارد اصفهان شد و مدیرعامل این باشگاه از مردم اصفهان و باشگاه سپاهان به جهت مهمان‌نواری، میزبانی و نحوه استقبال تشکر کرد.

وی با بیان اینکه سپاهان امکانات لازم را بهترین کیفیت اختیار دارد، افزود: ورزشگاه نقش‌ جهان توسط نمایندگان AFC، فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ و ناظران مجوز حرفه‌ای بررسی و مورد تایید قرار گرفته و بیش از دو سال است که مسابقات مختلف در آن برگزار می‌شود.

مدیرعامل باشگاه سپاهان خاطرنشان کرد: تیم الاتحاد روز یکشنبه در ورزشگاه نقش‌جهان و با همین شرایط کنونی به تمرین پرداخته بود و باشگاه سپاهان نیز مورد تقدیر و سپاس‌گذاری قرار گرفت.

وی با اشاره به حضور سفیر عربستان در ورزشگاه نقش‌جهان متذکر شد: سفیر عربستان در ورزشگاه نقش‌جهان حضور داشت و از نحوه میزبانی سپاهان و سازمان‌‌دهی بازی اعلام رضایت کردند تا اینکه دقایقی قبل از شروع مسابقه، مطلع شدیم که تیم الاتحاد با نگاهی خاص، موارد غیرورزشی را مطرح کرده و قصد دارند که در زمین حاضر نشوند.

ساکت خاطرنشان کرد: نماینده AFC نیز موضوعی را مطرح کرد که خارج از عرف و مسائل ورزشی بود و ظاهرا برخی از اعضای تیم الاتحاد، ورزشگاه نقش‌جهان را با وجود آن ذکه با همین ظاهر و تزئینات تایید شده بود، به چالش کشیده بودند.

وی با تاکید بر اینکه همه شرایط لازم برای میزبانی و برگزاری بازی فراهم بود، گفت: تیم سپاهان و داوری راس ساعت مقرر شده، تمرینات‌شان را انجام دادند؛ علاوه بر این شب گذشته جو بسیار خوبی بر ورزشگاه حاکم بود و هواداران سپاهان یک جو ورزشی و جوانمردانه را ایجاد کرده بودند با این حال الاتحاد ورزشگاه را ترک کرد.

مدیرعامل سپاهان با تاکید بر اینکه اقدامات قانونی لازم برای احقاق حقوق سپاهان انجام خواهد شد، گفت: به مردم خوب ایران و هواداران سپاهان اطمینان می‌دهیم که از الاتحاد به کنفدراسیون آسیا فورا شکایت خواهیم کرد و رفتار این تیم قابل قبول نیست.

وی درباره نحوه عودت پول بلیت مسابقه به تماشاگران، یادآور شد: در راستای سیستم ثبت‌نامی که برای بلیت فروشی داشتیم، وجوه پرداخت شده به حساب خریداران قابل عودت است و هم می‌تواند رأی بازی‌های آینده ذخیره شود.

ساکت در ادامه از رفتار هواداران سپاهان تجلیل به عمل آورده و گفت: هواداران ما از ساعت‌ها قبل بازی به ورزشگاه آمده بودند تا یک بازی زیبا از تیم‌شان را ببینند و از رفتار متین آنها تشکر می‌کنم، همچنین از اعضای تیم داوری و بازیکنان سپاهان صمیمانه سپاسگزارم.

وی با بیان اینکه اقدام الاتحاد تاکنون در هیچ زمین ورزشی رخ نداده، تاکید کرد: امیدوارم حاشیه‌پردازان از این اقدام غیرمترقبه برای تسویه حساب‌های فکری، سیاسی و فرهنگی خودشان استفاده نکنند و اجازه دهند که ما و فدراسیون در مسیر ورزشی حرکت کنیم.

ساکت گفت: جلسه هماهنگی پیش از بازی ساعت 11 روز یکشنبه با حضور همه مسئولان ذی‌ربط از جمله مدیران باشگاه الاتحاد برگزار شد و ناظر AFC نیز در این جلسه حضور داشت و به هیچ موردی درباره ساختار و طراحی‌های موجود ورزشگاه مطرح نشد.
https://jahannews.com/vdciwpav3t1awz2.cbct.html
jahannews.com/vdciwpav3t1awz2.cbct.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *