کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

واکنش مدیرعامل باشگاه سپاهان به رفتار الاتحاد

11 مهر 1402 ساعت 14:30

تیم الاتحاد و نماینده AFC موضوعات خارج از عرف و شئونات ورزشی را مطرح کرده بودند.


به گزارش جهان نیوز به نقل از تسنیم، محمدرضا ساکت در جمع خبرنگاران پیرامون لغو بازی تیم‌های سپاهان و الاتحاد، اظهار داشت: تیم‌ الاتحاد در شرایط مناسب وارد اصفهان شد و مدیرعامل این باشگاه از مردم اصفهان و باشگاه سپاهان به جهت مهمان‌نواری، میزبانی و نحوه استقبال تشکر کرد.

وی با بیان اینکه سپاهان امکانات لازم را بهترین کیفیت اختیار دارد، افزود: ورزشگاه نقش‌ جهان توسط نمایندگان AFC، فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ و ناظران مجوز حرفه‌ای بررسی و مورد تایید قرار گرفته و بیش از دو سال است که مسابقات مختلف در آن برگزار می‌شود.

مدیرعامل باشگاه سپاهان خاطرنشان کرد: تیم الاتحاد روز یکشنبه در ورزشگاه نقش‌جهان و با همین شرایط کنونی به تمرین پرداخته بود و باشگاه سپاهان نیز مورد تقدیر و سپاس‌گذاری قرار گرفت.

وی با اشاره به حضور سفیر عربستان در ورزشگاه نقش‌جهان متذکر شد: سفیر عربستان در ورزشگاه نقش‌جهان حضور داشت و از نحوه میزبانی سپاهان و سازمان‌‌دهی بازی اعلام رضایت کردند تا اینکه دقایقی قبل از شروع مسابقه، مطلع شدیم که تیم الاتحاد با نگاهی خاص، موارد غیرورزشی را مطرح کرده و قصد دارند که در زمین حاضر نشوند.

ساکت خاطرنشان کرد: نماینده AFC نیز موضوعی را مطرح کرد که خارج از عرف و مسائل ورزشی بود و ظاهرا برخی از اعضای تیم الاتحاد، ورزشگاه نقش‌جهان را با وجود آن ذکه با همین ظاهر و تزئینات تایید شده بود، به چالش کشیده بودند.

وی با تاکید بر اینکه همه شرایط لازم برای میزبانی و برگزاری بازی فراهم بود، گفت: تیم سپاهان و داوری راس ساعت مقرر شده، تمرینات‌شان را انجام دادند؛ علاوه بر این شب گذشته جو بسیار خوبی بر ورزشگاه حاکم بود و هواداران سپاهان یک جو ورزشی و جوانمردانه را ایجاد کرده بودند با این حال الاتحاد ورزشگاه را ترک کرد.

مدیرعامل سپاهان با تاکید بر اینکه اقدامات قانونی لازم برای احقاق حقوق سپاهان انجام خواهد شد، گفت: به مردم خوب ایران و هواداران سپاهان اطمینان می‌دهیم که از الاتحاد به کنفدراسیون آسیا فورا شکایت خواهیم کرد و رفتار این تیم قابل قبول نیست.

وی درباره نحوه عودت پول بلیت مسابقه به تماشاگران، یادآور شد: در راستای سیستم ثبت‌نامی که برای بلیت فروشی داشتیم، وجوه پرداخت شده به حساب خریداران قابل عودت است و هم می‌تواند رأی بازی‌های آینده ذخیره شود.

ساکت در ادامه از رفتار هواداران سپاهان تجلیل به عمل آورده و گفت: هواداران ما از ساعت‌ها قبل بازی به ورزشگاه آمده بودند تا یک بازی زیبا از تیم‌شان را ببینند و از رفتار متین آنها تشکر می‌کنم، همچنین از اعضای تیم داوری و بازیکنان سپاهان صمیمانه سپاسگزارم.

وی با بیان اینکه اقدام الاتحاد تاکنون در هیچ زمین ورزشی رخ نداده، تاکید کرد: امیدوارم حاشیه‌پردازان از این اقدام غیرمترقبه برای تسویه حساب‌های فکری، سیاسی و فرهنگی خودشان استفاده نکنند و اجازه دهند که ما و فدراسیون در مسیر ورزشی حرکت کنیم.

ساکت گفت: جلسه هماهنگی پیش از بازی ساعت 11 روز یکشنبه با حضور همه مسئولان ذی‌ربط از جمله مدیران باشگاه الاتحاد برگزار شد و ناظر AFC نیز در این جلسه حضور داشت و به هیچ موردی درباره ساختار و طراحی‌های موجود ورزشگاه مطرح نشد.


کد مطلب: 853159

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/853159/واکنش-مدیرعامل-باشگاه-سپاهان-رفتار-الاتحاد

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com