سه شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 14 May 2024
 
۰

دیدار رئیس جمهور ‌با آیت‌الله مظاهری +عکس

جمعه ۷ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۰۰
کد مطلب: 852672
‏رئیس جمهور در سفر به اصفهان با حضور در منزل ‌آیت الله مظاهری با این مرجع تقلید دیدار کرد.
دیدار رئیس جمهور ‌با آیت‌الله مظاهری +عکس
به گزارش جهان نيوز،  آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی به منظور بازدید و افتتاح چندین پروژه و همچنین حضور در آیین افتتاحیه پنجمین دوره جایزه بین‌المللی مصطفی(ص) به اصفهان سفر کرد‌.

بازدید از «خط انتقال آب دریای عمان به استان اصفهان» و آغاز عملیات اجرایی فاز دوم این طرح، افتتاح فاز اول نیروگاه فولاد مبارکه به ظرفیت 307 مگاوات و بهره‌برداری پروژه «تصفیه گازوییل (DHT) پالایشگاه اصفهان» ‌از جمله برنامه های سفر رئیسی به اصفهان بود.

دیدار ‌با آیت‌الله مظاهری ‌
‏رئیس جمهور در سفر به اصفهان با حضور در منزل ‌آیت الله مظاهری با این مرجع تقلید دیدار کرد.
‌در این دیدار رئیس جمهور گزارشی از اقدامات دولت در حوزه تولید، عمران، بهبود شاخص‌های اقتصادی و سیاست خارجی ارائه کرد.

‌ آیت‌الله مظاهری با بیان دغدغه مردم اصفهان در خصوص آب و تشکر از اقدامات دولت در تأمین آب اصفهان بر ادامه تلاش دولت برای بهبود معیشت مردم و اصلاح برخی ناهنجاریهای فرهنگی تاکید کرد.

 حضور در مراسم افتتاحیه پنجمین دوره جایزه بین‌المللی مصطفی (ص) که به نوبل اسلامی در جهان مشهور است از ‌دیگر ‌برنامه‌های مهم سفر رئیس جمهور به اصفهان خواهد بود.

جایزه مصطفی(ص) با هدف شناسایی آثار برجسته دانشمندان جهان اسلام در توسعه علم و فناوری از اوایل دهه 90 شروع بکار کرد و تاکنون چهار دوره آن در سال‌های 1394، 1396، 1398 و 1400 برگزار شده است.
https://jahannews.com/vdchqin6i23nm-d.tft2.html
jahannews.com/vdchqin6i23nm-d.tft2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *