يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰
۲

گفت و شنود/ باور نکنید!

چهارشنبه ۵ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۴۱
کد مطلب: 852408
اگر مدعیان اصلاحات موقعیت کنونی آمریکا و انگلیس و رژیم صهیونیستی و اعترافات صریح مقامات رسمی این کشورها به افول و فروپاشی را با دو دهه قبل مقایسه می‌کردند، از این حرف‌های خنده‌دار نمی‌زدند!
به گزارش جهان نيوز، روزنامه کیهان در ستون گفت و شنود خود نوشت:

گفت: روزنامه اعتماد به این بخش از سخنرانی آقای رئیسی در مجمع عمومی سازمان ملل اعتراض کرده که چرا گفته است؛ « قدرت‌های کهنه درحال افولند، آنها گذشته‌اند ما آینده‌ایم»؟ و نوشته؛ «بهتر بود آقای رئیسی باز می‌کرد که کدام قدرت‌ها در حال افولند»؟!

گفتم: تقصیر آقای رئیسی چیست که مدعیان اصلاحات سواد درک مسائل بین‌المللی را ندارند. اگر فقط یک نیم‌نگاه به رخدادهای جهانی می‌انداختند و موقعیت کنونی آمریکا و انگلیس و فرانسه و رژیم صهیونیستی و اعترافات صریح مقامات رسمی این کشورها و رسانه‌های آنها به افول و فروپاشی را با دو دهه قبل مقایسه می‌کردند، از این حرف‌های خنده‌دار نمی‌زدند!

گفت: با توجه به گرایش غلیظ آنها به غرب، باید اعترافات صریح آمریکا و اروپا و متحدانش به افول را قبول داشته باشند!

گفتم: مستخدم یکی از خان‌ها در قهوه‌خانه روستا نشسته بود و به عادت همیشگی از خان تعریف می‌کرد ولی کسی به او توجهی نداشت. برای جلب توجه گفت؛ خان ما قربونش برم هر شب به یکی از ستاره‌ها سفر می‌کنه و صبح برمی‌گرده! روستائیان که از چرت و پرت‌های او به تنگ آمده بودند قضیه را به خان گفتند و خان با عصبانیت گفت؛ غلط کرده! من تا دم دستشویی هم با هزار زحمت و عصازنان می‌روم. مستخدم خان که بد جوری سنگ روی یخ شده بود گفت؛ باور نکنید! خان شکسته‌نفسی می‌فرمایند!
https://jahannews.com/vdce7w8vvjh8nei.b9bj.html
jahannews.com/vdce7w8vvjh8nei.b9bj.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
بله اصلاح طلب یعنی کاسه لیس غرب
احسنت حاجی
Iran, Islamic Republic of
ماموریت روزنامه اعتماد و برخی چهره ها و رسانه های اصلاح طلب، اعتماد زدایی از دولت آقای رئیسی و نظام اسلامی می باشد.