جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 3 May 2024
 
۰

حسین‌پور مرد نقره‌ای تکواندو شد

سه شنبه ۴ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۱۱
کد مطلب: 852345
ملی‌پوش تکواندو کشورمان با شکست در دیدار نهایی وزن ۶۳- کیلوگرم مسابقات تکواندو بازی‌های آسیایی هانگژو به مدال نقره این رقابت‌ها رسید.
حسین‌پور مرد نقره‌ای تکواندو شد
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، روز دوم رقابت‌های کیوروگی بازی‌های آسیایی 2022 هانگژو، امروز (سه‌شنبه - 4 مهر ماه) با کسب یک مدال نقره توسط علیرضا حسین‌پور برای تکواندو ایران به پایان رسید.

در رقابت‌های وزن 63- کیلوگرم علیرضا حسین‌پور در نخستین دیدار خود به مصاف بسام ریحان محمد از اندونزی رفت و در دو راند متوالی و با نتایج 10 بر 3 و 13 بر صفر از سد حریف خود گذشت. او در دومین دیدار خود به مصاف آرباز خان محمد از پاکستان رفت و در دو راند متوالی و با نتایج 10 بر 3 و 9 بر 4 از سد حریف خود گذشت.

حسین‌پور در مرحله یک چهارم وزن 58- کیلوگرم برابر لی از کره جنوبی نیز همانند دو دیدار نخست در دو راند متوالی و با نتایج 16 بر 5 و 14 بر 2 به برتری رسید و ضمن راهیابی به مرحله نیمه نهایی نشان برنز خود را قطعی کرد. نماینده شایسته کشورمان در مرحله نیمه نهایی به مصاف زید حلوانی از اردن رفت و باز هم در دو راند متوالی و با نتیجه 6 بر 3 و صفر - صفر به برتری رسید و فینالیست شد.

علیرضا حسین‌پور در فینال وزن 63- کیلوگرم مقابل بانلانگ دارنده نشان نقره جهان در سال 2023 از تایلند به میدان رفت و  این بار در دو راند متوالی و با نتایج 7 بر 6 و 11 بر 7 شکست خورد و به مدال نقره رسید. این در حالی است که حسین‌پور در این دیدار نیز در مقابل تکواندوکار توانای تایلندی مبارزه نزدیکی ارائه کرد و تنها در ثانیه‌های پایانی مانند مبارزه روز گذشته حاجی موسایی مدال طلای خود را از دست داد.

پیش از این و در رقابت‌های صبح امروز ناهید کیانی و نرگس میرنوزاللهی با شکست در دیدار نخست از دور مسابقات حذف شدند.
https://jahannews.com/vdceew8vnjh8nxi.b9bj.html
jahannews.com/vdceew8vnjh8nxi.b9bj.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *