سه شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 14 May 2024
 
۰

ایرادات و نقص‌های برنامه هفتم توسعه

سه شنبه ۴ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۱۳
کد مطلب: 852302
عضو کمیسیون حقوقی و فضایی مجلس گفت: برنامه هفتم توسعه تعادل ندارد، یک جا‌هایی باید بار مالی اضافه شود و یک جا‌هایی کم شود.
ایرادات و نقص‌های برنامه هفتم توسعه
به گزارش جهان نيوز، حسینعلی حاجی دلیگانی، عضو کمیسیون حقوقی و فضایی مجلس در گفتگو با خبرگزاری دانشجو گفت: برنامه هفتم توسعه تعادل ندارد، یک جا‌هایی باید بار مالی اضافه شود و یک جا‌هایی کم شود.

وی افزود: از حیث نظام پرداخت‌ها عدالت برقرار نشده که مغایر بند اول سیاست‌های کلی برنامه هفتم است؛ لذا نجومی بگیران حقوق شان بیشتر می‌شود و بازنشستگان و آن‌هایی که دستمزدشان پایین است حقوق شان کمتر می‌شود.

عضو کمیسیون حقوقی و فضایی مجلس در ادامه گفت: گزارش کمیسیون تلفیق فرابخشی تهیه نشده بلکه بخشی‌نگر دیده شده که یک اشکال اساسی است.

نماینده شاهین شهر در انتها تصریح کرد: در بند ۲ سیاست‌های کلی برنامه ابلاغی به صراحت آمده که ثبات نسبی قیمت‌ها و ارز به نحوی باشد که نرخ تورم تک رقمی شود، ولی به نظر می‌رسد ما به آن نمی‌رسیم.
 
https://jahannews.com/vdchvin6i23nmxd.tft2.html
jahannews.com/vdchvin6i23nmxd.tft2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *