يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰

زمان تعطیلات نیم فصل لیگ برتر فوتبال

جمعه ۳۱ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۳۰
کد مطلب: 851861
مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ، زمان تعطیلات نیم فصل لیگ برتر را اعلام کرد.
زمان تعطیلات نیم فصل لیگ برتر فوتبال
به گزارش جهان نيوز به نقل از سهیل مهدی در پاسخ به این سوال که آیا مسابقات لیگ برتر فوتبال زمان برای نیم فصل نخواهد داشت، گفت: تا جایی که بتوانیم با رویه مناسب برنامه رقابت‌های را به جلو خواهیم برد. مانند پارسال که جهانی را داشتیم بازی‌های معوقه را برگزار می‌کنیم. همزمان با برگزاری جام ملت‌های آسیا نیم فصل لیگ را خواهیم داشت و سپس بعد از جام ملت‌ها مسابقات را ادامه می‌دهیم. جام ملت‌ها به عنوان تعطیلی تیم‌ها محسوب می‌شود، اما نقل و انتقالات نیم فصل بعد جام ملت‌ها آغاز می‌شود.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال، درباره لغو هفته ششم مسابقات لیگ برتر، یادآور شد: تیم ملی و تیم المپیک درگیر مسابقات مختلف هستند. ضمن اینکه سیاست‌های مسابقات برگزاری سازمان لیگ و... هم تأثیرگذار است. برای مثال همین تیم النصر که برای دیدار با پرسپولیس به کشورمان سفر کرده بود در هیئتی ۴۰ نفره به ایران آمده بود. ۱۳ نفر از این جمع امنیتی و چندین ماساژور داشتند. آیا بضاعت، اقتصاد و توان مالی باشگاه‌های ما اجازه می‌دهد کادرفنی تیم‌ها به این تعداد باشد؟

وی افزود: درباره وقفه امسال هم نباید شرایط را بحرانی کرد. تیم ملی و تیم امید جزو خط قرمز‌های سازمان لیگ هستند. لیگ را برگزار می‌کنیم تا خروجی و ثمره آن در قامت تیم ملی در رقابت‌های بین المللی باشد. فراموش نکنید که درگیر سه تورنمنت بین المللی هستیم و نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا به میدان می‌روند. بین نساجی، سپاهان و پرسپولیس فرقی نمی‌گذاریم همان طور که سال‌های پیش برای پدیده و دیگر نماینده‌های ایران در لیگ قهرمانان آسیا و تورنمنت‌های بین‌المللی تفاوت قائل نشدیم.

مهدی درباره احتمال برگزاری مسابقات لیگ با VAR عنوان کرد: تمهیداتی اندیشیده شده تا در لیگ برتر از کمک داور ویدئویی استفاده شود. در حال حاضر نمی‌توانیم از VAR کنفدراسیون فوتبال آسیا استفاده کنیم چرا که باید با شرکت پیمانکار قرارداد همکاری امضا شود و مسیر انتقال پول به دلیل تحریم‌ها کمی سخت است. با این حال در سطح عالی ورزش و فدراسیون فوتبال به دنبال حل این مشکل هستند.

مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران در پاسخ به این سؤال که آیا باشگاهی به جز سپاهان خواستار افزایش بازیکن را داشته است، گفت: خیلی در خصوص سقف بودجه اطلاعاتی ندارم؛ فقط می‌دانم یک باشگاه تقاضای افزایش بازیکن داشته که اجازه بدهید نامی از آن نبرم.
https://jahannews.com/vdcg3q97qak9n74.rpra.html
jahannews.com/vdcg3q97qak9n74.rpra.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *