شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 11 May 2024
 
۰

تیم‌های سعودی به ایران می‌آیند؟

جمعه ۳ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۱۱
کد مطلب: 848625
برنامه لیگ قهرمانان آسیا امروز به سه باشگاه ایرانی ابلاغ شد.
تیم‌های سعودی به ایران می‌آیند؟
به گزارش جهان نيوز به نقل از خبر ورزشی،  ۲۴ ساعت بعد از قرعه‌کشی لیگ قهرمانان آسیا، امروز کنفدراسیون فوتبال آسیا برنامه مسابقات را به سه باشگاه ایرانی ابلاغ کرد که بر این اساس تاریخ مسابقات و محل برگزاری دیدارها روی کاغذ آمده است.

به این ترتیب پرسپولیس تنها نماینده ایران است که در هفته اول لیگ قهرمانان آسیا میزبان تیم النصر خواهد بود و دو تیم سپاهان و نساجی مازندران اولین بازی را در خارج از خانه برگزار می‌کنند.

اما نکته مهم این است که در بخش مربوط به محل بازی پرسپولیس از النصر عربستان از سه حرف TBC استفاده شده که در توضیح آن آمده میزبانی نیاز به تایید دارد.

این مشابه چیزی است که برای سپاهان و نساجی نیز در تقابل با تیم‌های عربستانی آمده است و نشان می‌دهد مشکلات دو کشور همچنان پابرجاست.

نکته جالب اینکه نماینده عراق نیز میزبانی خود را فعلا از دست داده و در مقابل نام این‌ تیم نیز عبارت TBC قید شده تا مشخص شود میزبانی این تیم هم نیاز به تایید دارد.

این در حالی است که چند روز پیش اعلام شد که بازیهای نمایندگان ایران و عربستان در این دو کشور برگزار می‌شود اما حالا در برنامه رسمی چیز دیگری آمده است.
https://jahannews.com/vdcauanam49nyi1.k5k4.html
jahannews.com/vdcauanam49nyi1.k5k4.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *