يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۱

بازتاب سخنان سردار سلامی در رسانه‌های عبری زبان

شنبه ۲۵ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۳۹
کد مطلب: 851118
سخنان اخیر سردار سلامی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که در پاسخ به زیاده گویی‌های رئیس موساد صورت گرفت، بازتابی ویژه در رسانه‌های عبری زبان داشت.
بازتاب سخنان سردار سلامی در رسانه‌های عبری زبان
به گزارش جهان نيوز، سخنان سردار سلامی تقریبا در تمام رسانه‌های صهیونیستی بازتاب داشت و اکثر قریب به اتفاق آنها جمله "کاری نکنید عمر شما کوتاه تر شود" را در تیتر خود به نقل از وی مورد استفاده قرار دادند.

روزنامه معاریو در این رابطه نوشت: ژنرال حسین سلامی در واکنش به سخنان دیوید برنیاع رئیس موساد تاکید کرد دیگر آنها در شرایطی نیستند که بتوانند با زبان تهدید با ما سخن بگویند.

به نوشته این رسانه عبری زبان، ژنرال سلامی در پاسخ به سخنان رئیس موساد تهدید کرد، در صورتی که اسرائیل به سیاست ترور خود ادامه دهد، عمر خود را کوتاه کرده است.

وای نت وبسایت وابسته به روزنامه یدیعوت احارانوت هم در گزارش خود در این رابطه به نقل از خبر منتشر شده در خبرگزاری تسنیم نوشت: حسین سلامی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران تاکید کرد: اگر ترورهای قبلی اسرائیل شرایط را برای اسرائیل امن تر کرده است پس به آن ادامه دهید، او در ادامه گفت: اما بدانید که هر چه تهدیدهای تان بیشتر شود، دست ما هم در مقابل شما بازتر شده و عمر شما کوتاه تر می‌گردد.

وای نت به نقل از سردار سلامی افزود: زمان تهدیدهای نظامی یا اقتصادی دشمنان علیه ما گذشته است، یک دهه از تحریم‌های همه جانبه ما می‌گذرد، اما ما به پیشرفت خود ادامه می‌دهیم.

واللا نیوز هم در این رابطه نوشت: فرمانده سپاه پاسداران به اسرائیل هشدار داد اگر به دنبال برنامه ریزی ترور باشید عمر خود را کوتاه می‌کنید.

به نوشته این رسانه عبری زبان: ژنرال حسین سلامی تاکید کرد، دشمنان ایران دیگر در شرایطی نیستند که بخواهند در مورد تهدید ایران سخن بگویند.

روزنامه یسرائیل هیوم هم در گزارشی در این رابطه ضمن تکرار جملات قبلی به نقل از فرمانده سپاه نوشت: جنگ از لحاظ زمین و شکل آن تغییر پیدا کرده است، تقریبا تمامی راهبردها و اقدامات خرابکارانه را خنثی کردیم.

این رسانه در ادامه افزود، ژنرال سلامی تاکید کرد: صهیونیست‌ها در مشکلات زیادی گرفتار هستند و شرایط فروپاشی و انقراض آنها به وضوح قابل مشاهده است.

گفتنی است سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جمع فعالان فضای مجازی کشور خطاب به آنان، گفت: درست است که شما در فضای مجازی عمل می‌کنید، اما تاثیرات بسیار حقیقی در جوامع بر جای می‌گذارید. آنچه امروز در مقابل شماست تصویری  از همه قدرت‌های پیشرفته مدرن شیطانی عالم است که اراده کرده‌اند صداهای دلنشین و هدایت بخش وحی را در میان غوغاسالاری‌های شیطانی خود محو کنند.  
سرلشکر سلامی درباره وضعیت سیاسی اجتماعی و اقتصادی رژیم صهیونیستی نیز، اظهار کرد: صهیونیست‌ها درگیر مشکلات عدیده‌ای هستند چشم‌انداز‌هایی از زوال آن‌ها در حال مشاهده شدن است. لذا؛ شروع به یاوه‌گویی‌های جدید کرده و فرماندهان ما را تهدید به ترور می‌کنند که باید خطاب به آن‌ها بگوییم: اگر ترورهای قبلی امنیت شما را بیشتر کرده است، ادامه بدهید؛ ولی این را بدانید اگر فضای بین ما و شما امنیتی بشود دست ما بازتر خواهد شد و عمر شما کوتاه‌تر می‌شود.

فرمانده کل سپاه، تاکید کرد: دشمنان دیگر نمی‌توانند با ارعاب نظامی و تعابیری مثل روی میز بودن گزینه‌های نظامی و حتی تحریم اقتصادی با ما سخن بگویند. زیر آنان بیش از 10 سال است که ما را مورد تحریم همه جانبه قرار داده‌اند اما نتیجه آن پیشرفت‌های خیره کننده در عرصه فناوری و نوآوری و خلاقیت در اداره جامعه است تا جایی که کشور ما در تحریم، شرایطی به مراتب بهتر از خودِ کشورهای تحریم کننده دارد و در واقع تحریم کننده‌ها بیش از ما دچار بحران‌های اقتصادی و اجتماعی و سیاسی هستند.
https://jahannews.com/vdcb88bwwrhbs8p.uiur.html
jahannews.com/vdcb88bwwrhbs8p.uiur.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *