سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۲
۴

آغاز پخش شبکه «خبر ۲»

شنبه ۱۸ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۳۷
کد مطلب: 850334
شبکه تلویزیونی خبر ۲ که حدود یک سال از طریق سامانه‌های اینترنتی در دسترس عموم مردم است از ۱۲ شهریور امسال پخش آزمایشی خود را در بستر پخش زمینی دیجیتال و پخش ماهواره‌ای آغاز کرد.
آغاز پخش شبکه «خبر ۲»
به گزارش جهان نيوز به نقل از کیهان، ابراهیم بابایی مسئول شبکه تلویزیونی «خبر ۲» رسانه ملی گفت: همه هموطنان ما در سراسر کشور می‌توانند با جست‌وجوی مجدد در دستگاه‌های گیرنده دیجیتال تلویزیون خود، شبکه خبر ۲ را روی کانال ۱۶ دریافت کنند.

وی با بیان اینکه شبکه «خبر ۲» تلویزیون روی ماهواره‌های بدر و اینتل‌ست برای مخاطبان خارج از کشور نیز قابل دریافت است افزود: پخش آزمایشی این شبکه ۱۳ مرداد ۱۴۰۱ با دستور رئیس رسانه ملی روی بستر اینترنتی تلوبیون آغاز و اوایل امسال هم پخش شبکه خبر ۲ از سامانه سپهر و خبرگزاری صداوسیما آغاز شده است.

مسئول شبکه تلویزیونی «خبر ۲» همچنین با اشاره به اینکه همزمان با برگزاری سومین افق تحول رسانه ملی در تیر سال قبل نیز پخش رسمی اینترنتی شبکه «خبر ۲» آغاز شد گفت: در حال حاضر از ساعت ۶ صبح تا ساعت ۲۲ پخش زنده داریم و از سوی دیگر هم شبکه خبر ۲ این توانایی را دارد که با همکاری خبرنگاران و شهروندان همه رخداد‌های مهم بین‌المللی، ملی و منطقه‌ای و حتی استان‌ها را پوشش دهد.

بابایی همچنین به موضوع مهم این شبکه برای پخش محتوای تولید شده از سوی شهروند خبرنگار پرداخت و افزود: به همین منظور مخاطبان می‌توانند عدد ۶۶ را به سرشماره ۱۰۰۰۵۸۸۲ ارسال و عضو کانال شبکه «خبر ۲» در پیام‌رسان بله شوند.

مسئول شبکه تلویزیونی «خبر۲» همچنین یادآور شد: همه هموطنان ما در سراسر کشور می‌توانند با عضویت در کانال «خبر ۲» تصاویر رخداد‌های مهم شهر و روستای خود را به این شبکه ارسال کنند تا به نام خودشان پخش شود.

بابایی در همین رابطه خاطرنشان کرد: علاوه بر این روابط عمومی‌ها، ارگان‌ها و سازمان‌ها هم می‌توانند نشانی اینترنتی پخش زنده برنامه‌ها و همایش‌های مهم خود را در اختیار ما قرار دهند تا به‌صورت زنده پوشش دهیم. به‌طور مثال این امکان هم‌اکنون در ارتباط زنده با آستان قدس رضوی و بارگاه حضرت معصومه سلام‌الله علی‌ها فراهم شده است.
https://jahannews.com/vdcaewnay49nme1.k5k4.html
jahannews.com/vdcaewnay49nme1.k5k4.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
چرا این همه شبکه، به جای شبکه جدید روی محتوای دیجیتال سرمایه گذاری کنید تلوبیون را ارتقاء دهید از حجم پیام بازرگانی کم کنید
Iran, Islamic Republic of
تمامی اخبار شیکه ها یک شکل است چه ضرورتی بای ایجاد شبکه خبر2 وجود داشت؟
Iran, Islamic Republic of
شبکه «خبر ۲» چقدر نیازمورد نیاز کشور است؟
حقی
Iran, Islamic Republic of
سلام چرااینقدراول صبح میدان میوه وتره بار رونشون میدین یک ساعت دوربین روی سبدمیوه ها میمونه چه ضرورتی داره این فیلم گرفتن ها؟